Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Foute levering
Beste, sedert de bestelling van 20.11.2024 en vandaag is er nog steeds geen oplossing voor de door u fout geleverde en niet passende sokken. Ik heb u voorgesteld om mij de goederen terug te betalen waarbij ik u de goederen retourneer. Echter zonder antwoord. Daarom dat ik u in gebreke stel via de Belgische consumentenvereniging Test Aankoop. Aan u om snel te reageren bij gebreke waarvan ik u aangetekend zal in gebreke stellen of zal vragen aan de juridische dienst van Test Aankoop om het nodige te doen.
Retourzending
BesteIk bestelde op de website https://modoo.nl/ een paar schoenen voor mijn moeder.Ondanks wat vermeld staat op de website dat de levering van de producten binnen Nederland én Belgie een gratis levering binnen X dagen vermeld met geld terug garantie, is gebleken dat de bestelde goederen uit Azie komen.Dit wordt enkel aangegeven bij het doornemen van de algemene voorwaarden.Als klant is dit zeer misleiden en dubieus.Je verwacht dat de producten uit NL komen en bijna eerstdaags worden bezorgt. We zijn hier op uit gekomen gezien de levering op zich liet wachten en bij nagaan van de track en trace code we op een Engelstalige website terecht kwamen waar je kon afleiden dat het product uit China kwam.Eens het product aangeleverd werd dit slechte en goedkope kwaliteit ervan duidelijk. Daarop besloten we een retouraanvraag in te dienen gezien de geld terug garantie.Bij antwoord hierop vanuit de klantendienst van Modoo blijkt dat de producten dienen teruggestuurd worden naar Azië zelf! Ze stellen ons voor om- een kortingvoucher met een beperkt bedrag van de aankoopwaarde (25%) toe te kennen en het artikel te houden en een ander te bestellen- een korting van 15% van het totale bedrag zonder aankoopbesteding- het retourneren naar AzieWij hebben dan ook gemeld hier niet mee akkoord te gaan gezien de dubieuze werkwijze dit het bedrijf hanteert.
Online oplichting namaakproduct
Geadverteerd op de website: leren jas 'Karolina', in promotie afgeprijsd van140 EUR naar 70 EUR. Ik kocht 2 leren jassen en heb uit China 2 imitatiejassen verkregen (te zien in het etiket zelf dat het niet om leer gaat). Om teretourneren moest ik een mail sturen en heb eveneens foto's doorgestuurd,dan pas kan je het retouradres verkrijgen dat bovendien in China is. Vervolgens moet je de retourkosten zelf betalen, ook al hebben zij het verkeerde/fraude product gestuurd. Online zijn er mensen die de retour gedaan hebben en nog steeds hun geld niet hebben terug gekregen, ik zie het dus niet zitten om deze retour van rond 45 EUR te betalen. Te retourneren adres: Contact Name: WeiXinhong Address: Lane 1177, Jianlan Road, diagonally opposite to the southgate of Lubao,Technology, Yinzhou District, City: Ningbo, Zip code: 315100,Province: Zhejiang, Country: China, Tel: 15314562067Ik zou graag hebben dat de retourkosten door modoo.nl zelf worden betaald en ik dan het betaalde bedrag voor deze twee jassen teruggestort krijg.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten