Terug

Retourzending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. K.

Naar: Modoo Nederland

17/10/2023

BesteIk bestelde op de website https://modoo.nl/ een paar schoenen voor mijn moeder.Ondanks wat vermeld staat op de website dat de levering van de producten binnen Nederland én Belgie een gratis levering binnen X dagen vermeld met geld terug garantie, is gebleken dat de bestelde goederen uit Azie komen.Dit wordt enkel aangegeven bij het doornemen van de algemene voorwaarden.Als klant is dit zeer misleiden en dubieus.Je verwacht dat de producten uit NL komen en bijna eerstdaags worden bezorgt. We zijn hier op uit gekomen gezien de levering op zich liet wachten en bij nagaan van de track en trace code we op een Engelstalige website terecht kwamen waar je kon afleiden dat het product uit China kwam.Eens het product aangeleverd werd dit slechte en goedkope kwaliteit ervan duidelijk. Daarop besloten we een retouraanvraag in te dienen gezien de geld terug garantie.Bij antwoord hierop vanuit de klantendienst van Modoo blijkt dat de producten dienen teruggestuurd worden naar Azië zelf! Ze stellen ons voor om- een kortingvoucher met een beperkt bedrag van de aankoopwaarde (25%) toe te kennen en het artikel te houden en een ander te bestellen- een korting van 15% van het totale bedrag zonder aankoopbesteding- het retourneren naar AzieWij hebben dan ook gemeld hier niet mee akkoord te gaan gezien de dubieuze werkwijze dit het bedrijf hanteert.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform