Terug

Foute levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. G.

Naar: Modoo Nederland

10/12/2024

Beste, sedert de bestelling van 20.11.2024 en vandaag is er nog steeds geen oplossing voor de door u fout geleverde en niet passende sokken. Ik heb u voorgesteld om mij de goederen terug te betalen waarbij ik u de goederen retourneer. Echter zonder antwoord. Daarom dat ik u in gebreke stel via de Belgische consumentenvereniging Test Aankoop. Aan u om snel te reageren bij gebreke waarvan ik u aangetekend zal in gebreke stellen of zal vragen aan de juridische dienst van Test Aankoop om het nodige te doen.

Bemiddeling door Testaankoop 31 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform