Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Negeren van oplossing foute montage
Beste,Na meermaals contact via mail en telefoon komt er geen technieker ons probleem oplossen. Terwijl aan de telefoon elke keer opnieuw gezegd word dat de desbetreffende persoon contact gaat opnemen met ons. Gebeurt dit niet. Zijn al meerdere maanden aan het wachten op reactie. Maar deze komt helaas niet. Zijn ten einde raad...Mvg Yves
garagepoortmotor
Beste, in augustus 2013 plaatste de firma Mithra een garagepoort aan onze woning. Het bedrijf, dat intussen van naam veranderde en nu Mithre heet, plaatste hier in juni 2022 een nieuwe motor aan de poort omdat deze stuk was. ook de aandrijving, tot dan met riem werd vervangen .Nu ze maanden later sluit en opent de poort niet meer.Dankzij wat aanpassing, losmaken van de kabels, hebben we de poort kunnen sluiten. Intussen heb ik reeds 8 keer contact gehad met het bedrijf, en steeds weer wordt me beloofd dat ze terug bellen maar zonder resultaat. Wat kan er gebeuren zodat ze me toch in hun planning opnemen en een technieker sturen voor de herstelling. Hun nummer: 03.770.89.99 of een andere zone wordt steeds doorgeschakeld naar een centraal nummer.
Slecht afsluitende garagedeur
Beste, ik bestelde op 14/10/2021 een garagedeur bij Mithre BV in Aartselaar, deze is geplaatst rond deze datum 15/10, tevens werd onmiddellijk de betaling verricht op 15/10. De plaatsing is correct verlopen echter merkten we dat de poort na enkele dagen niet meer correct afsloot, ze blokkeerde. de blokkage gebeurd nadat er slecht 1 paneel gesloten is. de oorzaak is dat de onderste dichtingsrubber dubbel plooit in de de verticale garagedeurgeleiders. dit valt enkel op te lossen door de deur te sluiten en de moter helpen met het afsluiten zodat de automatische blokkering geneergd wordt. We hebben telefonisch contact (28/10) genomen met de leverancier, die het probleem oploste (24/11) door extra vijzen te steken in de afsluitingsrubber onderaan de deur zodat deze niet meer dubbelplooide, maar wel breder werd. Dit heeft exact 1-2 dag gewerkt, ik vermoed dankzij de WD40 de gebruikt is, maar na enkele dagen verdwenen was. Hierna hebben we opnieuw het bedrijf gecontacteerd: mail 5/12 en telefonisch op 8/12 met de vraag om dit op te lossen, de oplossing kwam op (16/12), de oplossing heeft opnieuw slechts enkele dagen gewerkt. nieuw contact op 22 en 23/12 leerde me dat het bedrijf tussen kerst en nieuwjaar gesloten was.op5/1 en 6/1 heb ik het klantendienst gecontacteerd, deze zouden me terugbellen voor een nieuwe afspraak. ik geloof niet meer in de oplossing, tevens forceert de motor de garagedeur waardoor deze al gedeeltelijk geplooid is. Dit onderdeel zal al vervangen moeten worden. Mijn vragen: wat zijn hierbij de mogelijkheden? Kan ik een terugbetaling eisen voor slecht materiaal, zodat ik een nieuwe deur bij een andere leverancier kan bestellen?ik vrees dat we met deze leverancier in een lang sukkelstraatje belanden. Ik vrees tevens dat er veel andere klanten met dezelfde problemen zitten en dat er een ontwerkfout zit aan de garagedeur. alvast bedankt! met vriendelijke groeten
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten