Beste, ik bestelde op 14/10/2021 een garagedeur bij Mithre BV in Aartselaar, deze is geplaatst rond deze datum 15/10, tevens werd onmiddellijk de betaling verricht op 15/10. De plaatsing is correct verlopen echter merkten we dat de poort na enkele dagen niet meer correct afsloot, ze blokkeerde. de blokkage gebeurd nadat er slecht 1 paneel gesloten is. de oorzaak is dat de onderste dichtingsrubber dubbel plooit in de de verticale garagedeurgeleiders. dit valt enkel op te lossen door de deur te sluiten en de moter helpen met het afsluiten zodat de automatische blokkering geneergd wordt. We hebben telefonisch contact (28/10) genomen met de leverancier, die het probleem oploste (24/11) door extra vijzen te steken in de afsluitingsrubber onderaan de deur zodat deze niet meer dubbelplooide, maar wel breder werd. Dit heeft exact 1-2 dag gewerkt, ik vermoed dankzij de WD40 de gebruikt is, maar na enkele dagen verdwenen was. Hierna hebben we opnieuw het bedrijf gecontacteerd: mail 5/12 en telefonisch op 8/12 met de vraag om dit op te lossen, de oplossing kwam op (16/12), de oplossing heeft opnieuw slechts enkele dagen gewerkt. nieuw contact op 22 en 23/12 leerde me dat het bedrijf tussen kerst en nieuwjaar gesloten was.op5/1 en 6/1 heb ik het klantendienst gecontacteerd, deze zouden me terugbellen voor een nieuwe afspraak. ik geloof niet meer in de oplossing, tevens forceert de motor de garagedeur waardoor deze al gedeeltelijk geplooid is. Dit onderdeel zal al vervangen moeten worden. Mijn vragen: wat zijn hierbij de mogelijkheden? Kan ik een terugbetaling eisen voor slecht materiaal, zodat ik een nieuwe deur bij een andere leverancier kan bestellen?ik vrees dat we met deze leverancier in een lang sukkelstraatje belanden. Ik vrees tevens dat er veel andere klanten met dezelfde problemen zitten en dat er een ontwerkfout zit aan de garagedeur. alvast bedankt! met vriendelijke groeten