Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
creditering miles
Beste mevrouw, heer, sedert 25/04 en laatst 7 juli 2025 vroeg ik creditering via email van verschillende boekingen gemaakt via booking.com met jullie. Deze wordt op jullie pagina niet rechtstreeks als partner aanvaard om via die weg te crediteren. Deze zijn nog steeds niet gecrediteerd. Het gaat om volgende verblijven: booking code 4619715980 14-17/02/2025 four seasons Sydney booking code 4613242747 24-29/04/2025 hotel restaurant grand café 't Voorhuys Emmeloord booking code 4573770533 8-10/05/2025 grand hotel central Barcelona Deze 3 wordt de boeking bijgevoegd. NIEUW: the cliff bay porto Bay booking code 4833414097 30/05-10/06/2025 Funchgal is ook nog niet verschenen op mijn miles and more rekening. boeking hier niet bijgevoegd als bijlage. Gelieve dringend in orde te maken
Miles & More Mileage Pooling
Beste, Op de website van Miles & More en bij het inloggen op mijn Miles-rekening wordt het voordeel van Mileage Pooling uiteengezet (zie kopie van de tekst hieronder). Dit is van belang voor het bereiken van een status waarvoor ik voor het einde van dit kalenderjaar nog miles dien te verzamelen. Echter wanneer ik een pooling tracht aan te maken komt er een melding dat er helaas geen nieuwe pooling mogelijk is. Bij telefonisch contact met Brussels Airlines/Miles & More werd mij bevestigd dat ik nog geen deel uitmaak van een bestaande pooling alsook dat mileage pooling voor onbepaalde tijd niet mogelijk is. Het mileage pooling systeem wordt -zoals bij loyalty programma's van andere luchtvaartmaatschappijen- uitdrukkelijk en uitvoerig vermeld als een voordeel dat Miles & More verleent (zie tekst van de website hierna). Deze informatie stemt echter niet overeen met de werkelijkheid en is misleidend. Ik zou dan ook graag gebruik willen maken van dit voordeel dat voor mij een beslissende reden was om recent nog een vlucht (in business class) met Miles & More /Star Alliance te boeken. Bij voorbaat dank voor een positieve reactie. Met vriendelijke groeten Margot Slegers Miles & Moore 9920 0990 9573 009 Zo werkt het 1. Ga naar de Mileage Pooling-functie in uw Miles-rekening. 2. Voeg andere Miles & More-leden aan uw mileage pool. 3. Verdien samen en kijk er naar uit de gewenste award sneller bijeen te sparen. Uw voordelen met Mileage Pooling Alle Miles & More-leden ouder dan 18 jaar kunnen hun eigen pool beginnen Nodig Miles & More-leden uit waarmee u samen award Miles wil verzamelen De award Miles van alle leden worden verzameld in de mileage pool Award Miles worden automatisch beheerd afhankelijk van de mogelijke vervaldatum; beschermde Miles worden alleen ingewisseld als er niet genoeg onbeschermde Miles zijn voor de gewenste award Miles verzamelen in een team We leggen hier in amper 60 seconden uit hoe u uw award Miles kan combineren met anderen in een mileage pool. Algemene vragen Wat houdt de Mileage Pooling-functie precies in? Wie kan deelnemen aan Mileage Pooling? Is er een minimum en maximum aantal leden voor een mileage pool? Kan ik tegelijkertijd lid zijn van verschillende mileage pools? Moeten de twee volwassen leden van de mileage pool getrouwd zijn of zijn er andere beperkingen? Het aanmaken van een mileage pool Wie kan een mileage pool opzetten? Hoe kan ik een mileage pool openen? Hoe kan ik weten of ik uitgenodigd ben voor een mileage pool? Kan ik mijn uitnodiging annuleren? Kan ik een uitnodiging afslaan? Verzamelen en inwisselen in de mileage pool Waar kan ik het aantal gepoolde award Miles en het aantal individuele award Miles raadplegen? Hoe wordt de balans van de gepoolde award Miles berekend en wat zijn de voorwaarden? Kan ik zelf beslissen hoeveel van mijn award Miles opgenomen worden in de balans met gepoolde award Miles? Kan ik zelf beslissen hoeveel award Miles er door elk poollid gebruikt kunnen worden voor een verzoek tot inwisseling? Waar kan ik zien of de award Miles van mijn rekening werden gebruikt voor een awardaanvraag? Wie kan de gepoolde award Miles inwisselen? Zijn de Miles beschermd tegen het vervallen van Miles? Is Mileage Pooling van invloed op de geldigheid van mijn Miles?
Credits Miles
On 13.3 I traveled to Milan. Due to a mistake from the airline company my travel was not registered on the miles & more account. I spent time asking for credit which didn't work.On a website in dutch, i filed a request in the language of the website (dutch) After a few days I got the message that they couldn't deal with requests in dutch (apparently only they can sell in dutch..).The contact number of the website remains unanswered. Additionally I filed a request in english. I see a response but it cannot be opened neither on website or app.I believe Miles & More is intentionally behaving this way.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten