Hallo, ik wil een klacht indienen.
Ik vond weken geleden deze koptelefoon op de website van worldshop.eu:
https://www.worldshop.eu/en/jlab-jbuds-lux-anc-over-ear-headphones-graphite-1771881/?p=f_07za9BpQQ
Toen maakte ik kennis met Miles & More. Ik downloadde de app en begon punten te sparen om deze koptelefoon aan verminderde prijs te kunnen kopen gebruik makend van mijn gespaarde Miles.
Toen leerde ik 'Mileage pooling' kennen, een manier om vrienden uit te nodigen en samen te sparen op 1 account. Enkel 1 probleem: de tab om vrienden uit te nodigen werkte niet.
Ik heb ondertussen gemaild over dit probleem. Nooit een antwoord op gekregen. Dat zijn geen manieren!
Ik heb 6 keer gebeld. 6 keer het probleem gemeld.
Wat mij het meeste stoort, is dat tijdens de 6 keer dat ik belde telkens de lijn uitviel na een tijdje. De 5de keer heeft er een medewerker mij terug gebeld omdat ik haar al had gewaarschuwd dat de lijn telkens uitviel, maar dat er mij nooit iemand terug belde. "De IT is er aan het werken", zei ze.
Ondertussen zijn we een maand verder, en is het probleem nog steeds niet opgelost.
Wat er wel gebeurd is, is dat ik een rekening van 50€ van Orange gekregen heb door al die telefoons die ik naar jullie heb gedaan!
Graag zou ik:
1) Een antwoord krijgen op mijn mail.
2) Eindelijk een oplossing van het 'Mileage pooling' probleem willen.
3) VOORAL een compensatie van jullie willen. Graag mijn 50€ compenseren, die ik gespendeerd heb omdat jullie telefoonlijn op niks lijkt. Of een korting op die koptelefoon.
Groeten,
Filip