Meest recente klachten

C. R.
8/03/2024

Problemen met terugbetaling

Beste Ik bestelde in juli 2023 twee acaciahouten plantenbakken bij mijntuinshop.be. Deze gingen echter bijna onmiddellijk kapot. Ik lichte Peter van mijntuinshop.be in, die me een terugbetaling beloofde na retournering. Vooraleer de retour kon doorgaan moest ik deze bakken volledig terug afbreken en voor nieuw inpakmateriaal zorgen. Eens de bakken enkele maanden later opgehaald werden, kreeg ik plots 1 tuinbak opnieuw geleverd ipv terugbetaling. Ik heb nu dus 1 vidaxl-bak (die ik gezien de gebrekkige kwaliteit helemaal niet wil en die nog steeds in originele verpakking ongelooflijk hard in de weg staat) ipv 2 en nog steeds geen geld terug. Peter reageert ook op geen enkele mail meer.

Afgesloten
M. H.
30/06/2022

onvolledige levering

beste, de tuinkast die ik bestelde op 7 juni bestaat uit 5 pakketten, ik kreeg geen verwittiging van de leveringsdatum, plots werden 3 pakketten geleverd. Enige tijd later nog 1 pakket, het laatste pakket blijft ongeleverd waardoor we de tuinkast niet kunnen monteren. Op de site van GLS staat dat het pakket wel werd aangemeld maar nog niet is toegekomen bij GLS. Meerder e-mails langs mijn kant blijven heel erg laat en vaag beantwoordt. We moeten geduld hebben, ze zullen ons contacteren binnen de 72 uren, maar verdere reactie blijft uit. Er is geen telefoonnummer om te bellen, we voelen ons bedrogen en zijn alle vertrouwen kwijt in dit bedrijf. We hebben 378,89 euro betaald, en zouden ons geld graag onmiddellijk terug hebben en de tuinkast terugsturen.alvast bedankt om ons hierbij te helpen!Vriendelijke groeten,Marleen Huysmans

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform