Terug

onvolledige levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Mijntuinshop.be

30/06/2022

beste, de tuinkast die ik bestelde op 7 juni bestaat uit 5 pakketten, ik kreeg geen verwittiging van de leveringsdatum, plots werden 3 pakketten geleverd. Enige tijd later nog 1 pakket, het laatste pakket blijft ongeleverd waardoor we de tuinkast niet kunnen monteren. Op de site van GLS staat dat het pakket wel werd aangemeld maar nog niet is toegekomen bij GLS. Meerder e-mails langs mijn kant blijven heel erg laat en vaag beantwoordt. We moeten geduld hebben, ze zullen ons contacteren binnen de 72 uren, maar verdere reactie blijft uit. Er is geen telefoonnummer om te bellen, we voelen ons bedrogen en zijn alle vertrouwen kwijt in dit bedrijf. We hebben 378,89 euro betaald, en zouden ons geld graag onmiddellijk terug hebben en de tuinkast terugsturen.alvast bedankt om ons hierbij te helpen!Vriendelijke groeten,Marleen Huysmans

Berichten (4)

Mijntuinshop.be

Naar: M. H.

30/06/2022

Beste,We hebben je vraag of opmerking goed ontvangen. Bedankt hievoor.We gaan deze nu zo snel mogelijk bekijken. Je mag van ons een antwoord verwachten binnen de 72 uur. Normaal zal dit heel wat eerder zijn.Mocht je ondertussen nog iets willen toevoegen, dan kan je best antwoorden op deze email of op het antwoord dat je binnenkort van ons zal ontvangen. Op die manier blijft alle informatie netjes gegroepeerd.Het opvolgnummer van jouw aanvraag is 63396205992.groeten, Peter

Mijntuinshop.be

Naar: M. H.

02/07/2022

BesteHier is inderdaag iets foutgelopen. Uw bestelling bestond uit 5 pakketten waarvan er helaas slechts 4 bij u zijn aangekomen. Het 5e pakket is onderweg zoek geraakt bij de transportfirma die voor het vervoer instond.Zodra u ons dit heeft gemeld zijn wij in actie geschoten en hebben het zoekgeraakte pakket opnieuw verzonden. We hebben ons hier ook meteen voor geexcuseerd. Zie onze emails van 28 en 29 juni.We betwisten het probleem dus zeker niet, maar denken wel dat wij meteen gehandeld hebben zoals het hoort.Dank voor uw begrip.Vriendelijke groeten,Peter

M. H.

Naar: Mijntuinshop.be

05/07/2022

DATA NOT AVAILABLE

Mijntuinshop.be

Naar: M. H.

05/07/2022

Beste,We hebben je vraag of opmerking goed ontvangen. Bedankt hievoor.We gaan deze nu zo snel mogelijk bekijken. Je mag van ons een antwoord verwachten binnen de 72 uur. Normaal zal dit heel wat eerder zijn.Mocht je ondertussen nog iets willen toevoegen, dan kan je best antwoorden op deze email of op het antwoord dat je binnenkort van ons zal ontvangen. Op die manier blijft alle informatie netjes gegroepeerd.Het opvolgnummer van jouw aanvraag is 93396676927.groeten, Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform