Meest recente klachten

S. V.
15/07/2025

Retour goederen

Geachte mevrouw/heer, Op 08/06/2025, heb ik een bestelling gedaan met ordernummer #NL12201. Ik stel echter vast dat de kledij niet voldoet aan mijn verwachtingen. Dit heeft geleid tot het willen retourneren van de artikelen. Na verschillende mails, en aanbiedingen van jullie dat ik de kledij moet houden en korting krijg, sta ik er nog altijd op om de kledij te retourneren en mijn betaling van 395,55 euro terug gestort krijg. Van jullie kreeg ik nu uiteindelijk een retouradres in China. Terwijl hierover niks te vinden is in jullie algemene voorwaarden. Er dient een retouradres in Nederland te zijn én bovendien de garantie dat ik de betaling integraal terug krijg. Verzendkosten naar Nederland voor mijn rekening, geen probleem. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 18/07/2025 een degelijk retouradres en terug betaling. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
C. V.
25/10/2024

Verkeerde product geleverd dus ik wil mijn geld terug

Geachte mevrouw/heer, Op [13/09/2024] heb ik in uw online winkel 3 tassen/rugzaken gekocht, waarbij ik het bedrag van [119,88] plus [0] voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op [03/10/2024], heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [03/10/2024 - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op [09/10/2024] antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd, jullie willen enkelen 50% van het aankoop bedrag terug storten. Ik betwist het bovenstaande omdat het geadverteerde product niet overeenkomt met het product dat ik heb toegestuurd gekregen. Het merk en de functie van het product kloppen niet, ook de afmetingen zijn niet correct. Ik heb dus een verkeerd product toegestuurd gekregen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van [119,88€] . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform