Terug

Verkeerde product geleverd dus ik wil mijn geld terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

C. V.

Naar: Mezam.nl

25/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [13/09/2024] heb ik in uw online winkel 3 tassen/rugzaken gekocht, waarbij ik het bedrag van [119,88] plus [0] voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op [03/10/2024], heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [03/10/2024 - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per e-mail. Op [09/10/2024] antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd, jullie willen enkelen 50% van het aankoop bedrag terug storten. Ik betwist het bovenstaande omdat het geadverteerde product niet overeenkomt met het product dat ik heb toegestuurd gekregen. Het merk en de functie van het product kloppen niet, ook de afmetingen zijn niet correct. Ik heb dus een verkeerd product toegestuurd gekregen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van [119,88€] . Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.

Berichten (2)

Mezam.nl

Naar: C. V.

28/10/2024

Hallo klachten@test-aankoop.be, Ik ben Tess van Mezam.nl Customer Support. Onze excuses voor het ongemak met ons product. Om u snel te kunnen helpen, kunt u het probleem kort beschrijven? Het delen van een foto/video zou ongelooflijk nuttig zijn. 📸 Foto/video: Markeer het probleem. 📝 Uitleg: Geef aan of het een storing, beschadiging of andere problemen betreft. Met deze informatie kan ik uw zaak escaleren, uw claim verdedigen en werken aan een snelle oplossing. Mezam.nl streeft ernaar om ervoor te zorgen dat uw ervaring positief blijft. Uw medewerking wordt op prijs gesteld en ik kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Tess Mezam.nl Customer Support klachten@test-aankoop.be wrote: Verkeerde product geleverd dus ik wil mijn geld terug ( s:fonts.googleapis.com) (s:fonts.gstatic.com) (s:fonts.googleapis.com/css2?family=Alegreya+Sans:wght@400;700family=Merriweather:wght@400;700display=swap) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

C. V.

Naar: Mezam.nl

07/11/2024

Beste, Het product lijkt niet op het product dat ik besteld heb. Het is kleiner en ook anders afgewerkt. Ik kan geen bestanden uploaden groter als 3MB. Ik heb jullie via vanrusselt.charlotte@gmail.com al video’s en foto’s bezorgd. Maar jullie reageren niet meer op mijn mails. Mvg, Charlotte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform