Geachte mevrouw/heer,
Op [13/09/2024] heb ik in uw online winkel 3 tassen/rugzaken gekocht, waarbij ik het bedrag van [119,88] plus [0] voor verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op [03/10/2024], heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [03/10/2024 - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op [09/10/2024] antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd, jullie willen enkelen 50% van het aankoop bedrag terug storten.
Ik betwist het bovenstaande omdat het geadverteerde product niet overeenkomt met het product dat ik heb toegestuurd gekregen. Het merk en de functie van het product kloppen niet, ook de afmetingen zijn niet correct. Ik heb dus een verkeerd product toegestuurd gekregen. Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen, waarbij ik u bevestig dat het product, onbeschadigd en in al zijn onderdelen compleet, beschikbaar is voor teruggave en ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van [119,88€] .
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.