Geachte mevrouw/heer,
Op 08/06/2025, heb ik een bestelling gedaan met ordernummer #NL12201.
Ik stel echter vast dat de kledij niet voldoet aan mijn verwachtingen.
Dit heeft geleid tot het willen retourneren van de artikelen. Na verschillende mails, en aanbiedingen van jullie dat ik de kledij moet houden en korting krijg, sta ik er nog altijd op om de kledij te retourneren en mijn betaling van 395,55 euro terug gestort krijg. Van jullie kreeg ik nu uiteindelijk een retouradres in China. Terwijl hierover niks te vinden is in jullie algemene voorwaarden. Er dient een retouradres in Nederland te zijn én bovendien de garantie dat ik de betaling integraal terug krijg. Verzendkosten naar Nederland voor mijn rekening, geen probleem.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 18/07/2025 een degelijk retouradres en terug betaling.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht