Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
tegoed cadeaubon- niet ontvangen kledij en schoenen
Beste, ik bestelde met een tegoedbon een paar schoenen en een zomerkleed...nooit ontvangen. Geen uitleg, ook niet na meerdere mails. Ik ontving ook nog een cadeaubon ter waarde van 50 euro die ik ook niet meer kan inruilen. Ook hierover stuurde ik meerdere mails zonder respons. Eerder zeer tevreden geweest van de bestelde goederen.
Geen terugbetaling
Beste , eind december heb ik melding gekregen dat mijn retour binnen was. Ik heb daarna niks meer gehoord voor mijn terugbetaling. Al heel veel verschillende mails gestuurd , zelfs via Instagram gestuurd maar jullie doen de moeite nog niet eens om dit te beantwoorden en mijn geld is gewoon verdwenen …
Problemen met terugbetaling
Beste,Ik bestelde kleding bij webshop may concept store. Pakket werd geleverd. Ik retourneerde een gedeelte van mijn bestelling en melde deze retour aan. Retour werd goedgekeurd, ook kreeg ik bevestiging van retour die aangekomen was. Geld is nooit teruggestort. Na meerdere mails geen respons, er zijn nog veel meerdere gedupeerde de laatste weken. Voordien nooit geen problemen.MvgSofie
Betaalde bestelling nooit ontvangen.
BesteIk bestelde en betaalde kledij bij jullie 16 december 2023.Op 20 december 2023 ontving ik een mail met daarin een Bpost trackingnummer en de melding dat de bestelling onderweg was. De tracking code gaf enkele weken de melding 'pakket wordt klaargemaakt door afzender' maar momenteel krijg ik de melding 'zending niet gevonden'. Ik mailde om inlichtingen rond mijn betaalde bestelling te vragen op 08/01/2024, 11/01/2024, 15/01/2024, 17/01/2024, 23/01/2024 en vulde het contactformulier van de website in maar ontving nooit antwoord.Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of mijn bestelling alsnog correct te verzenden en me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt
Retour bestelling MAY1051895
Beste Op 16/12 bestelde ik een top via deze webshop, ik had hier eerder al besteld en nooit problemen ondervonden.Toen de bestelling aankwam, bleek de top te klein en heb ik deze retour gestuurd. Deze werd door MAY Concept store ontvangen op 30/12. Hiervan kreeg ik een bevestiging per email. De terugbetaling zou geschieden binnen 14 dagen na ontvangst van de retour. tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug ontvangen op mijn rekening.ik heb ondertussen al 2 mails gestuurd maar krijg geen antwoord op mijn mails.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten