Meest recente klachten

E. V.
29/11/2023

Marlux levert beschadigde terrastegels en laat de zaak 1,5 jaar aanslepen.

Beste,Sinds de zomer vorig jaar laat Marlux na om met een oplossing te komen voor de levering van beschadigde terrastegels. Op 25/08/23 kregen we na lang aandringen een afspraak met een van uw medewerkers om de situatie nogmaals te komen bekijken (er vond al een eerste inspectie plaats op 14/12/22). Wanneer ik op 19 november '23 informeerde naar de stand van zaken in mijn dossier, kreeg ik botweg het antwoord dat Marlux alleen communiceert met Van Herck bouwmaterialen gezien zij de tegels leverden. Bijgevolg sta ik als klant weer nergens, zoals verwacht.Ik ben zeer benieuwd naar de manier waarop u zelf zou reageren indien u een dergelijke levering van slechte producten zou krijgen en u daarbij totaal niet geholpen wordt. Wij hebben alles meteen volledig betaald en hebben dan ook recht op een correcte behandeling van deze klacht. Marlux had beloofd de verantwoordelijkheid op te nemen. Jammer genoeg is die belofte al 1,5 jaar geen realiteit. Zo jammer dat Marlux zo weinig waarde hecht aan de klantenrelatie. Benieuwd of er deze keer reactie komt. Met vriendelijke groeten,Els Vervloet

Afgesloten
E. V.
11/07/2023

Marlux levert beschadigde terrastegels en laat de zaak een jaar aanslepen.

Beste,Op 5 juli 2022 haalde onze tuinaannemer Koen Sels onze bestelde Marlux terrastegels af voor plaatsing van ons terras. Bij het openmaken van de verpakking bleken verschillende tegels beschadigd te zijn. Omdat de graafwerken al uitgevoerd waren en de stabilisé al was aangebracht, heeft de aannemer na overleg met bouwmaterialen Van Herck de tegels toch geplaatst. Van Herck overlegde op zijn beurt meteen met Marlux. Marlux beloofde een coating product te bezorgen om de beschadigingen weg te werken. Dit product bleek echter totaal niet te werken. op 14 december kwam Kristof Eggen van Marlux langs bij ons thuis om de situatie te bekijken en foto's te nemen. Hij beloofde bij ons terug te komen met feedback. Ondanks een herinnering op 25 april, hebben we nu, een jaar na plaatsing van ons terras nog steeds geen nieuws van Marlux. Ze beloofden hun verantwoordelijkheid op te nemen maar lieten dat alsnog na. Als klant blijf ik zonder nieuws en ben ik gedupeerd gezien ik betaalde voor een partij beschadigde terrastegels. Jammer dat Marlux nalaat om correct te communiceren en met een commerciële geste over de brug te komen. Een zeer negatieve klantenervaring dus. Zouden we alsnog enige feedback kunnen krijgen?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform