Beste,Sinds de zomer vorig jaar laat Marlux na om met een oplossing te komen voor de levering van beschadigde terrastegels. Op 25/08/23 kregen we na lang aandringen een afspraak met een van uw medewerkers om de situatie nogmaals te komen bekijken (er vond al een eerste inspectie plaats op 14/12/22). Wanneer ik op 19 november '23 informeerde naar de stand van zaken in mijn dossier, kreeg ik botweg het antwoord dat Marlux alleen communiceert met Van Herck bouwmaterialen gezien zij de tegels leverden. Bijgevolg sta ik als klant weer nergens, zoals verwacht.Ik ben zeer benieuwd naar de manier waarop u zelf zou reageren indien u een dergelijke levering van slechte producten zou krijgen en u daarbij totaal niet geholpen wordt. Wij hebben alles meteen volledig betaald en hebben dan ook recht op een correcte behandeling van deze klacht. Marlux had beloofd de verantwoordelijkheid op te nemen. Jammer genoeg is die belofte al 1,5 jaar geen realiteit. Zo jammer dat Marlux zo weinig waarde hecht aan de klantenrelatie. Benieuwd of er deze keer reactie komt. Met vriendelijke groeten,Els Vervloet