Terug

Marlux levert beschadigde terrastegels en laat de zaak een jaar aanslepen.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Marlux

11/07/2023

Beste,Op 5 juli 2022 haalde onze tuinaannemer Koen Sels onze bestelde Marlux terrastegels af voor plaatsing van ons terras. Bij het openmaken van de verpakking bleken verschillende tegels beschadigd te zijn. Omdat de graafwerken al uitgevoerd waren en de stabilisé al was aangebracht, heeft de aannemer na overleg met bouwmaterialen Van Herck de tegels toch geplaatst. Van Herck overlegde op zijn beurt meteen met Marlux. Marlux beloofde een coating product te bezorgen om de beschadigingen weg te werken. Dit product bleek echter totaal niet te werken. op 14 december kwam Kristof Eggen van Marlux langs bij ons thuis om de situatie te bekijken en foto's te nemen. Hij beloofde bij ons terug te komen met feedback. Ondanks een herinnering op 25 april, hebben we nu, een jaar na plaatsing van ons terras nog steeds geen nieuws van Marlux. Ze beloofden hun verantwoordelijkheid op te nemen maar lieten dat alsnog na. Als klant blijf ik zonder nieuws en ben ik gedupeerd gezien ik betaalde voor een partij beschadigde terrastegels. Jammer dat Marlux nalaat om correct te communiceren en met een commerciële geste over de brug te komen. Een zeer negatieve klantenervaring dus. Zouden we alsnog enige feedback kunnen krijgen?

Berichten (3)

Marlux

Naar: E. V.

12/07/2023

Goedemorgen ,Gezien de offerte van de aannemer buitensporig hoog was en geheel niet conform de gangbare marktprijzen was , zal het serviceteam van Marlux zelf de herplaatsing uitvoeren.Zodra een datum bekend is , zullen wij dit aan de particulier laten weten.Met vriendelijke groetenWernerQuixAfterSalesOfficerAlbertkade3,3980TessenderloT+3213679152www.marlux.comDenk aan het milieu voor u mails print. Pensez l'environement avant d'imprimer ce message.

E. V.

Naar: Marlux

31/07/2023

Beste,Zo jammer dat Marlux dit soort antwoord geeft. Wij werden gedurende 7 maanden na het plaatsbezoek van begin december niet eens op de hoogte gebracht dat er offertes werden gevraagd en dat het serviceteam van Marlux zelf de herplaatsing zal uitvoeren. Het argument van een buitensporig hoge offerte is hier niet op zijn plaats.Intussen hebben wij geantwoord op jullie voorstel en kijken uit naar jullie feedback.Met vriendelijke groeten,Els Vervloet

Marlux

Naar: E. V.

31/07/2023

Beste klant ,ik heb op jaarlijks verlof van 14/07 - 04/08.Uw mails kun je best mailen naar Sales@marlux.com, mijn collega's gaan deze dan verder opnemen.alvast bedankt .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform