Beste,Op 5 juli 2022 haalde onze tuinaannemer Koen Sels onze bestelde Marlux terrastegels af voor plaatsing van ons terras. Bij het openmaken van de verpakking bleken verschillende tegels beschadigd te zijn. Omdat de graafwerken al uitgevoerd waren en de stabilisé al was aangebracht, heeft de aannemer na overleg met bouwmaterialen Van Herck de tegels toch geplaatst. Van Herck overlegde op zijn beurt meteen met Marlux. Marlux beloofde een coating product te bezorgen om de beschadigingen weg te werken. Dit product bleek echter totaal niet te werken. op 14 december kwam Kristof Eggen van Marlux langs bij ons thuis om de situatie te bekijken en foto's te nemen. Hij beloofde bij ons terug te komen met feedback. Ondanks een herinnering op 25 april, hebben we nu, een jaar na plaatsing van ons terras nog steeds geen nieuws van Marlux. Ze beloofden hun verantwoordelijkheid op te nemen maar lieten dat alsnog na. Als klant blijf ik zonder nieuws en ben ik gedupeerd gezien ik betaalde voor een partij beschadigde terrastegels. Jammer dat Marlux nalaat om correct te communiceren en met een commerciële geste over de brug te komen. Een zeer negatieve klantenervaring dus. Zouden we alsnog enige feedback kunnen krijgen?