Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaling 2x gedaan
In augustus ben ik naar Reims geweest. Hier heb ik in de Mango voor 156,11 euro kledij gekocht (22 augustus). Toen ik mijn betaling deed zei de medewerker dat het niet was gelukt. Ik heb toen nog eens de betaling gedaan. Wanneer ik dan ik mijn transacties keek, zag ik dat dit bedrag 2x van mijn rekening was geweest (staat bij een van de foto's). Ik heb toen de medewerker hierover aangesproken, maar deze zei dat dit andere bedrag terug ging gestort worden dan, want volgens hem was deze niet doorgekomen. ze hebben mij toen mijn kassaticket meegeven met een code erop. Moest het geld er toch 2 maal zijn afgegaan, dan moest ik naar de bank bellen en deze code doorgeven. Uiteindelijk is het geld en dan maar 1 keer afgegaan tot vandaag. Vandaag, meer dan 2 maand!! later is dit exacte bedrag terug van mijn rekening gegaan vanuit Reims. Aangezien het bedrag er toen maar 1 keer is afgegaan, heb ik dit ticket natuurlijk ook al lang weggedaan met de code op.
Retourstatus ongewijzigd en geen terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 13 december 2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst , waarbij ik het bedrag van 324,95 euro heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 18 december, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27 december het pakket teruggestuurd via bpack easy retour. Ik heb voor deze retourzending gebruik gemaakt van de instructies die terug te vinden zijn op uw website en onder andere gebruik gemaakt van het door uw toegevoegde retourticket. De retour betref 222, 44 euro. Bpost heeft bevestigt dat ze mijn pakket hebben aangenomen, maar op hun app staat al sinds verzending het volgende 'verwerking door bpost'. Als ik Bpost contacteer krijg ik te horen dat het aan u, MANGO, is om een klacht in te dienen bij Bpost om het pakket op te volgen aangezien u de oorspronkelijke verzender bent. Ik heb dus geen vat op het pakket. Ik heb dan ook uw klantendienst gecontacteerd op 9 januari met hoogdringendheid. Echter wordt dit genegeerd en krijg ik geen antwoord. Ook de chatbot op de website biedt geen uitweg. Ik wens te weten waar mijn pakket is en wil dat deze goederen worden terugbetaalt. Na reviews te lezen op TrustPilot ben ik hier niet gerust in. Tot op heden, na 15 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de teruggestuurde goederen ten belope van 222,44 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten