Geachte mevrouw/heer,
Op 13 december 2024 heb ik in uw online winkel een bestelling geplaatst , waarbij ik het bedrag van 324,95 euro heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 18 december, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 27 december het pakket teruggestuurd via bpack easy retour. Ik heb voor deze retourzending gebruik gemaakt van de instructies die terug te vinden zijn op uw website en onder andere gebruik gemaakt van het door uw toegevoegde retourticket. De retour betref 222, 44 euro.
Bpost heeft bevestigt dat ze mijn pakket hebben aangenomen, maar op hun app staat al sinds verzending het volgende 'verwerking door bpost'. Als ik Bpost contacteer krijg ik te horen dat het aan u, MANGO, is om een klacht in te dienen bij Bpost om het pakket op te volgen aangezien u de oorspronkelijke verzender bent. Ik heb dus geen vat op het pakket.
Ik heb dan ook uw klantendienst gecontacteerd op 9 januari met hoogdringendheid. Echter wordt dit genegeerd en krijg ik geen antwoord. Ook de chatbot op de website biedt geen uitweg.
Ik wens te weten waar mijn pakket is en wil dat deze goederen worden terugbetaalt. Na reviews te lezen op TrustPilot ben ik hier niet gerust in.
Tot op heden, na 15 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de teruggestuurde goederen ten belope van 222,44 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs