Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 21
- Aantal klachten *
- 12
- Afgesloten klachten*
- 75%
- Antwoordratio*
- 13 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Problemen met herroepingsrecht
Beste,Ik bestelde op 22/12 een esim bij dit bedrijf. Toen bleek dat er geen telefoonnummer aan gekoppeld was, heb ik mijn herroepingsrecht ingeroepen op 24/12. Tot op heden ben ik nog niet terugbetaald en blijft de klantendienst me om dezelfde gegevens vragen.
Onmogelijkheid om SIM card van LyCaMobile te registreren
Beste, ik kocht een LycaMobile Sim Card voor 15 euro, één maand gebruik. De reistratie van de kaart, met je ID-kaart gegevens zou enkele minuten duren. Ondanks 7 pogingen, over 40 minuten, blijft de site mijn registratie weigeren (unable to validate document).Na 20 minuten (!) wachten eindelijk iemand van LycaMobile aan de lijn ah ja, algemene storing/ wanneer opgelost/ weet ik niet / klacht indienen: ja, via internet, maar - oh circulum viciosum - ik kan met de smartphone niet op het net WANT UW SITE weigert de kaart te activeren!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 13 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten