Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Combi ticket Terugbetaling - Editie niet doorgegaan
De Lokerse Feesten waren niet doorgegaan wegens covid.Via mails bevestigd werd er bevestigd dat tickets na 2023 gingen terugbetaald worden als deze niet in de komende edities gebruikt waren geweest.Meerder malen contact genomen, veel emails zijn genegeerd door de Lokerse feesten.Uiteindelijk foto van ticket verzonden met de bevestiging dat ze zo snel mogelijk de terugbetaling gingen doen, dit is nooit gebeurd.Vervolgens werden zij op meerdere malen in de komende maand gecontacteerd op verschillende email adressen maar deze werden allemaal genegeerd!Ze hebben al een klacht lopen via testaankoop waar zij ook niet zijn op ingegaan, als deze klacht ook niet word beantwoord zal de Lokerse feesten verantwoordelijk zijn voor alle bijkomende kosten!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten