Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Ticket niet ontvangen
Ik betaalde, maar kreeg geen ticket voor Lenny Kravitz
Bedenkelijke praktijken bij muziekfestival Lokerse Feesten
Beste, ik bezocht deze zomer twee dagen het Lokerse Feesten festival. Voor aankopen aan bars en eetstanden ben je verplicht geld op te laden naar een QR-code. Na afloop van het festival stond er nog €4,5 op de kaart, voor dit bedrag heb ik onmiddellijk een refund proberen aanvragen. Alleen bleek dat refunds pas mogelijk waren vanaf drie dagen ná het aflopen van het tiendaags festival (op 13 augustus). Ik noteerde in mijn agenda om hier terug naar te keren. Op 11 september probeerde ik opnieuw, om te zien dat de refund mogelijkheid weggenomen was. Deze liep maar tot 10 september. Een dag te laat dus. Ik heb hiervoor de organisatie vriendelijk gemaild met de vraag om alsnog de refund te geven. Maar zij weigerden dit echter categoriek verwijzend naar het verstrijken van de terugbetalingsperiode. Lokerse Feesten lijkt het bewust extra omslachtig te maken om een refund aan te vragen. Naar mijn mening omdat men zo het onuitgegeven geld van zijn bezoekers kan innen. De terugbetalingsperiode bedraagt niet eens een maand (slechts 28 dagen), en begint pas drie dagen na het eindigen van het festival. Een minimum aan klantvriendelijkheid zou zijn om de refund periode al te laten aanvangen bij de start van het festival, én om deze langer te rekken. Of op zijn minst verzoeken buiten het system op hun website te eren. Ik vraag alsnog mijn €4,5 terug + een aanpassing volgend jaar van deze bedenkelijke praktijken. Met vriendelijk groeten,
Combi ticket Terugbetaling - Editie niet doorgegaan
De Lokerse Feesten waren niet doorgegaan wegens covid.Via mails bevestigd werd er bevestigd dat tickets na 2023 gingen terugbetaald worden als deze niet in de komende edities gebruikt waren geweest.Meerder malen contact genomen, veel emails zijn genegeerd door de Lokerse feesten.Uiteindelijk foto van ticket verzonden met de bevestiging dat ze zo snel mogelijk de terugbetaling gingen doen, dit is nooit gebeurd.Vervolgens werden zij op meerdere malen in de komende maand gecontacteerd op verschillende email adressen maar deze werden allemaal genegeerd!Ze hebben al een klacht lopen via testaankoop waar zij ook niet zijn op ingegaan, als deze klacht ook niet word beantwoord zal de Lokerse feesten verantwoordelijk zijn voor alle bijkomende kosten!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten
