Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Nog steeds geen uitkeringen gekregen
Na verkeerd geïnformeerd te zijn en na het in orde brengen van allerlei formulieren en toestemmingen van de adviserend geneesheer, werd mijn arbeidsongeschiktheid aanvaard. Maar ik zou vanaf 11 januari uitkeringen moeten ontvangen van de mutualiteit en heb nog steeds niets gekregen. We zijn bijna 3 maanden verder. Ik krijg problemen met het betalen van mijn maandelijkse kosten. Kan dit zsm in orde gebracht worden?
Uitkering wordt al maanden niet uitbetaald
Beste, Ik ben aangesloten bij de liberale mutualiteit. Ik ben tewerkgesteld als verpleegkundige en moet dus vroeger stoppen met werken omdat ik zwanger ben. Al mijn documenten zijn meer dan tijdig en correct ingediend. Toch is mijn uitkering niet in orde, heb ik een bon van 80 euro uit de zorgwinkel nog niet ontvangen (ondanks opsturen van de juiste documenten) en moet ik dus momenteel leven van mijn spaarrekening. Dit brengt ontzettend veel stress met zich mee, zeker nu er een baby op komst is. Contact opnemen met LM heeft geen enkele zin. Ofwel nemen ze niet op, wanneer ze opnemen spelen de werknemers precies allemaal hetzelfde bandje af. Dat het vreemd is en dat ze er een spoedprocedure van maken en dat ik binnen de 7 dagen zeker zal gecontacteerd worden. U kan het al raden, ik werd nog nooit door LM zelf gecontacteerd en er nog steeds niets in orde. Klachten indienen bij LM zelf is verloren tijd en moeite. Hopelijk kunnen jullie hulp bieden. Een radeloze toekomstige mama.
Problemen met terugbetaling van ziekenhuisfacturen
Geachte Ik sloot bij de liberale mutualiteit een hospitalisatie verzekering af. Nu in de december 2023 leverde ik in mijn liberale mutualiteit kantoor te Riemst mijn facturen van de ziekenhuis kosten in. Er werd mij beloofd dat het uiterlijk midden februari betaald zou worden meerdere keren. De facturen samen zijn toch al een redelijk bedrag meer dan 600 euro. Ik heb zelf maar een ziekte uitkering dus makkelijk is het niet. Als ik om uitleg telefonisch contact opnam werd mij gezegd dat mijn facturen helemaal niet zijn opgestuurd of ingescand bij hun. Nu ben ik deze week naar desbetreffende mutualiteit kantoor gegaan waar ze binnen zijn gediend en deze persoon beweerd dat ze absoluut zijn verzonden! Nu nam ik vandaag weer telefonisch contact op met de mutualiteit op verschillende telefoonnummers nergens kreeg ik antwoord. Bij de afdeling waar ze verantwoordelijk zijn voor dit, namen ze de telefoon op en smeten ze hem gewoon terug dicht. Echt een schande. Je wordt gewoon niet verder geholpen! Hun facturen kunnen ze wel opsturen om te betalen voor je hospitalisatie deze heb ik ontvangen 2 weken geleden ongeveer. Maar eerst jou zaken betalen doen ze niet. Ik moet betalen voor iets waar ik zelf niet voor terecht wordt behandeld of betaald. Graag wil ik jullie hulp vragen hierbij test aankoop, aangezien ze mij totaal niet verder willen helpen. Ik krijg geen gehoor van hun! Gelukkig ben ik zo slim geweest om van alle facturen scans te hebben genomen. Ik wil er ook op wijzen dat ik altijd netjes mijn betalingen voor de hospitalisatie verzekering heb gedaan. Alvast bedankt Ik doe bij onderstaande bijlage een factuur met mijn gegevens en 1 van de facturen van de ziekenhuiskosten als bewijs.
Niet uitbetalen van uitkering en terugbetaling
Sinds 3 januari 2024 sta ik op mutualiteit voor uitkering aangezien ik in ziekte ben sinds 4december 2023. Tot op de dag van vandaag heb ik nog NIKS getrokken van uitkering, ook de terugbetalingen van mijn huidige kine behandelingen weigeren ze terug te betalen door dat zij zelf een voorschrift zijn kwijt geraakt van 2019 (die ze wel hebben uitbetaald toen)Wekelijks ga ik naar het hoofdkantoor in Asse en daar doen ze elke week de belofte dat ze binnen 2 dagen zullen betalen… leugens ! Zelf bellen heeft geen zin. Na geduld te hebben (45min) nemen ze eindelijk de telefoon op. Dan heb je met 45min nog geluk, vandaag gebeld na 24min nemen ze de telefoon op en leggen ze direct weer af !! Je hebt zelf de tijd niet om gedag te zeggen !!! Waarom moeten wij betalen als klanten om zo behandelt te worden ??
Problemen met uitbetaling
Beste,Sinds begin september ben ik door een operatie aan de knie noodgedwongen arbeidsongeschikt. Gelukkig kan ik in dit geval beroep doen op de Liberale Mutualiteit, althans, dat hoopte ik toch. Het is nu begin februari en loon voor november, december en januari staat nog steeds niet op de bankrekening. Na talloze mails en telefoontjes zonder antwoord blijf ik, net zoals tientallen in mijn situatie, met de handen in het haar achter.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten