Terug

Uitkering wordt al maanden niet uitbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Liberale Mutualiteit/Mutualité Libérale

09/03/2024

Beste, Ik ben aangesloten bij de liberale mutualiteit. Ik ben tewerkgesteld als verpleegkundige en moet dus vroeger stoppen met werken omdat ik zwanger ben. Al mijn documenten zijn meer dan tijdig en correct ingediend. Toch is mijn uitkering niet in orde, heb ik een bon van 80 euro uit de zorgwinkel nog niet ontvangen (ondanks opsturen van de juiste documenten) en moet ik dus momenteel leven van mijn spaarrekening. Dit brengt ontzettend veel stress met zich mee, zeker nu er een baby op komst is. Contact opnemen met LM heeft geen enkele zin. Ofwel nemen ze niet op, wanneer ze opnemen spelen de werknemers precies allemaal hetzelfde bandje af. Dat het vreemd is en dat ze er een spoedprocedure van maken en dat ik binnen de 7 dagen zeker zal gecontacteerd worden. U kan het al raden, ik werd nog nooit door LM zelf gecontacteerd en er nog steeds niets in orde. Klachten indienen bij LM zelf is verloren tijd en moeite. Hopelijk kunnen jullie hulp bieden. Een radeloze toekomstige mama.

Berichten (1)

Liberale Mutualiteit/Mutualité Libérale

Naar: F. D.

11/03/2024

Beste Op 29/2 hebben de collega's van uitkeringen een brief overgemaakt met de vraag het attest voor de vermoedelijke bevallingsdatum te bezorgen.Dit kan eventueel per mail aan mij, dan kan ik het opladen in je dossiertje.We hebben heel wat documenten nodig om een dossiertje samen te stellen, vanzelfsprekend kunnen de collega's van kantoor Aalst u hiermee helpen.Onze kantoren hebben nog steeds vrije inloopmomenten.De waardebon zwangerschap werd op 22/2 overgemaakt, indien u deze niet ontvangen zou hebben dienen we dit te controleren.Met hartelijke groetenKarolien VandeputCoa¶rdinator ledenbehartingTel. +32 11 70 54 51totjedienst@LMPlus.beAls u niet tevreden bent met het antwoord van onze dienst, of als u een tweede opinie wenst over uw klacht, twijfel dan niet om contact te nemen met onze ombudsdienst.Dat kan via e-mail: ombudsdienst@lm.be. Of via de post: Ombudsdienst LLM Livornostraat 25 1050 BrusselDenk aan het milieu vooraleer je dit bericht of de bijlagen uitprint!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform