Geachte Ik sloot bij de liberale mutualiteit een hospitalisatie verzekering af. Nu in de december 2023 leverde ik in mijn liberale mutualiteit kantoor te Riemst mijn facturen van de ziekenhuis kosten in. Er werd mij beloofd dat het uiterlijk midden februari betaald zou worden meerdere keren. De facturen samen zijn toch al een redelijk bedrag meer dan 600 euro. Ik heb zelf maar een ziekte uitkering dus makkelijk is het niet. Als ik om uitleg telefonisch contact opnam werd mij gezegd dat mijn facturen helemaal niet zijn opgestuurd of ingescand bij hun. Nu ben ik deze week naar desbetreffende mutualiteit kantoor gegaan waar ze binnen zijn gediend en deze persoon beweerd dat ze absoluut zijn verzonden! Nu nam ik vandaag weer telefonisch contact op met de mutualiteit op verschillende telefoonnummers nergens kreeg ik antwoord. Bij de afdeling waar ze verantwoordelijk zijn voor dit, namen ze de telefoon op en smeten ze hem gewoon terug dicht. Echt een schande. Je wordt gewoon niet verder geholpen! Hun facturen kunnen ze wel opsturen om te betalen voor je hospitalisatie deze heb ik ontvangen 2 weken geleden ongeveer. Maar eerst jou zaken betalen doen ze niet. Ik moet betalen voor iets waar ik zelf niet voor terecht wordt behandeld of betaald. Graag wil ik jullie hulp vragen hierbij test aankoop, aangezien ze mij totaal niet verder willen helpen. Ik krijg geen gehoor van hun! Gelukkig ben ik zo slim geweest om van alle facturen scans te hebben genomen. Ik wil er ook op wijzen dat ik altijd netjes mijn betalingen voor de hospitalisatie verzekering heb gedaan. Alvast bedankt Ik doe bij onderstaande bijlage een factuur met mijn gegevens en 1 van de facturen van de ziekenhuiskosten als bewijs.