Meest recente klachten

L. R.
14/12/2022

Weigeren mijn uitbetaling te doen van saldo

Ik heb vandaag (14/12/22) 50 euro gestort om te spelen en won 120 euro. Na aanvraag tot uitbetaling moest ik mijn id gegevens opladen, wat normaal is. Dit bleek echter niet voldoende en na enkele mailtjes waarin ze vroegen om mijn naam en email aan te vullen bleek dat ze mijn uitbetaling weigeren omdat ik een ander profiel bezit. Ze weigeren zowel mijn saldo als mijn inzet terug te betalen. Als antwoord gaven ze: ‘4.4. Elke Gebruiker mag slechts één Spelersaccount bezitten op de website. De speelrekening is op naam. De Gebruiker kan in geen geval een derde persoon de toelating geven hem, zelfs gratis, te gebruiken. Indien er wordt vastgesteld dat de Gebruiker meerdere Spelersaccounts heeft geopend door de gegevens van derden te gebruiken of door het veiligheidssysteem van de Operator te proberen omzeilen, behoudt de Operator zich recht voor om de duplicaat-account te sluiten evenals de originele Spelersaccount, zonder enige terugbetaling van inzet noch een uitbetaling van de winsten.’Waarom werd dit niet vermeld bij storting van dit bedrag? Dit is oneerlijk naar mijn inzien.Ik vraag dan ook de uitbetaling van mijn tegoed van 120 euro. Ik heb hier alle recht op vermits ik dit gewonnen heb.

Opgelost
K. K.
8/11/2019

Spelrekening ladbrokes freezed

Ik heb een account aangemaakt op 23/10 en 200 Euro gestort. Op 26/10 heb ik mijn identieteitskaart gestuurd en op 27/10 een antwoord gekregen dat alles correct is en dat mijn account volledig in orde is. Paar dagen later wou ik inloggen maar kon niet ik kreeg een foutmelding. Daarna heb ik via live chat een gesprek gehad en ze zeiden dat ik fout getypt had en opnieuw moest proberen. Maar mijn details waren correct. Volgende dag heb ik terug een mail gekregen dat ze mijn identiteit niet konden verifieren hoewel ze op 27/10 wel hadden geverifieerd. Ik heb nog een keer een selfie met mijn identiteitskaart gestuurd op 28/10 en krijg tot nu geen antwoord, kan niet inloggen en mijn saldo van 1080 euro niet opnemen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform