Terug

Spelrekening ladbrokes freezed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: Ladbrokes - Ladbrokes.be

08/11/2019

Ik heb een account aangemaakt op 23/10 en 200 Euro gestort. Op 26/10 heb ik mijn identieteitskaart gestuurd en op 27/10 een antwoord gekregen dat alles correct is en dat mijn account volledig in orde is. Paar dagen later wou ik inloggen maar kon niet ik kreeg een foutmelding. Daarna heb ik via live chat een gesprek gehad en ze zeiden dat ik fout getypt had en opnieuw moest proberen. Maar mijn details waren correct. Volgende dag heb ik terug een mail gekregen dat ze mijn identiteit niet konden verifieren hoewel ze op 27/10 wel hadden geverifieerd. Ik heb nog een keer een selfie met mijn identiteitskaart gestuurd op 28/10 en krijg tot nu geen antwoord, kan niet inloggen en mijn saldo van 1080 euro niet opnemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform