Ik heb vandaag (14/12/22) 50 euro gestort om te spelen en won 120 euro. Na aanvraag tot uitbetaling moest ik mijn id gegevens opladen, wat normaal is. Dit bleek echter niet voldoende en na enkele mailtjes waarin ze vroegen om mijn naam en email aan te vullen bleek dat ze mijn uitbetaling weigeren omdat ik een ander profiel bezit. Ze weigeren zowel mijn saldo als mijn inzet terug te betalen. Als antwoord gaven ze: ‘4.4. Elke Gebruiker mag slechts één Spelersaccount bezitten op de website. De speelrekening is op naam. De Gebruiker kan in geen geval een derde persoon de toelating geven hem, zelfs gratis, te gebruiken. Indien er wordt vastgesteld dat de Gebruiker meerdere Spelersaccounts heeft geopend door de gegevens van derden te gebruiken of door het veiligheidssysteem van de Operator te proberen omzeilen, behoudt de Operator zich recht voor om de duplicaat-account te sluiten evenals de originele Spelersaccount, zonder enige terugbetaling van inzet noch een uitbetaling van de winsten.’Waarom werd dit niet vermeld bij storting van dit bedrag? Dit is oneerlijk naar mijn inzien.Ik vraag dan ook de uitbetaling van mijn tegoed van 120 euro. Ik heb hier alle recht op vermits ik dit gewonnen heb.