Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 71
- Aantal klachten *
- 11
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 2 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Ongeautoriseerde transactie via mastercard
Beste, Bij de controle van mijn transacties via mijn matercard viel het me op dat volgende ertussen stond : “Koop & Spaar” ter waarde van 15€. Ik kan me niet herinneren dat ik deze dienst ooit zou geautoriseerd hebben. Tevens heb ik hier ook nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb mij proberen aanmelden via de site en ben er toen op uit gekomen dat ik al klant zou zijn sinds 05/2020 en dus in totaal hiervoor al 900€ betaald heb. Gisteren heb ik dit abonnement al kunnen annuleren. De maandelijkse vernieuwing was reeds betaald op 27/07, dus opnieuw 15€ kwijt. Ik wens mijn geld terug voor het niet intekenen voor deze dienst en het onmiddellijk stopzetten ervan. Tijdens deze periode is mijn mastercard ook al een vernieuwd. Bij mijn andere diensten moet dit dan terug geactiveerd worden, hier blijkbaar niet.
Abonnement zonder toestemming
Korte beschrijving van uw probleem Ik heb via de uitgavenstaat van mijn Visarekening ontdekt dat ik sinds februari 2019 maandelijks 15 EUR betaal aan koopspaar.be. Ik heb hier geen toestemming voor gegeven en heb hier dan ook nog nooit gebruik van gemaakt. Ik wens mijn 1095 EUR (73 maanden x 15 EUR) terugbetaald te krijgen. De laatste transactie op mijn uitgavenstaat staat genoteerd als "17/03 18/03 WLY KOOPSPAAR.BE 80081694 CH € -15,00". Ik heb alvast de klantendienst gecontacteerd om het ongewenst abonnement per direct stop te zetten. Indien mogelijk wil ik een klacht indienen om een schadevergoeding te kunnen regelen.
Onterechte geld afname via visakaart
Ik betaal sinds september 2023 1maandelijks 15 euro aan cash.koopspaar via mijn visa rekening. Ik heb geen idee waarvoor ik dit betaal en wat ik hiervoor in de plaats krijg. Ik wens mijn 255 euro terugbetaald te krijgen.
maandelijkse inning 15€ sinds 48 maanden 'zonder contract'
Korte beschrijving van uw probleem WLY*Koop en Spaar neemt al sinds 48 maanden elke maand 15 € af via een VISA Classic-kaart van mijn echtgenote B. L. : 44** **** **** *700. Wij hebben dit nooit afgesproken, want WLY* is voor ons onbekend. Met te verhuizen hebben wij alle rekeningen nog eens herzien en pas nu ontdekt... Wij zouden graag de som van 48 x 15 € = 720€ teruggestort zien op diezelfde VISAkaart. En uiteraard die maandelijkse afhouding stopzetten!! De bank kan die doorlopende opdracht niet blokkeren en de firma zelf is niet te contacteren. Kunt u ons hierbij helpen? Vriendelijk dank.
Onbekende, niet-toegestane afhoudingen via creditcard
Mijn echtgenote heeft zonet ontdekt dat er sinds 24/11/2019 elke maand een bedrag van €15 wordt afgehouden via haar Mastercard creditcard. De laatste betaling dateert van 24/10/2024. Er is maw 60 maanden 15 euro per maand afgehouden, zonder dat hier ooit een akkoord voor is gegeven, zonder dat hier ooit een contract voor is getekend. Het gaat dus in totaal over een gigantisch bedrag van €900. Ik richt me tot Testaankoop, omdat ik via het internet heb begrepen dat er heel veel slachtoffers gemaakt worden en dat meerderen onder hen goed geholpen zijn via jullie. Wij zijn echt heel verbolgen over deze gang van zaken, tegelijkertijd ook gegeneerd over het feit dat we dit gedurende 5 jaar niet hebben gezien (mijn vrouw heeft nooit de verrichtingen via haar creditcard in detail bestudeerd), en willen enerzijds deze gang van zaken zo snel mogelijk stopzetten, maar anderzijds ook de ingehouden bedragen terugkrijgen. We zouden, indien mogelijk, graag ook een officiële klacht willen indienen, met de bedoeling enerzijds om deze praktijken een halt toe te roepen, maar anderzijds ook om een schadevergoeding te claimen. In bijlage heb ik de uitdraai toegevoegd van al de betalingen sinds 24/11/2019. Zou u me aub kunnen aangeven of u hiermee voldoende info hebt ? Zoniet kan ik uiteraard proberen meer info te verzamelen. Dank alvast voor de genomen moeite, en wij hopen van harte dat u ons hiermee kan helpen. Mijn vrouw is er echt helemaal het hart van in... Met vriendelijke groeten, Bart Cassiers
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten