Onbekende, niet-toegestane afhoudingen via creditcard
Aard van probleem:
Betalingen en terugbetalingenKlacht
B. C.
Naar: Koop & Spaar
Mijn echtgenote heeft zonet ontdekt dat er sinds 24/11/2019 elke maand een bedrag van €15 wordt afgehouden via haar Mastercard creditcard. De laatste betaling dateert van 24/10/2024. Er is maw 60 maanden 15 euro per maand afgehouden, zonder dat hier ooit een akkoord voor is gegeven, zonder dat hier ooit een contract voor is getekend. Het gaat dus in totaal over een gigantisch bedrag van €900. Ik richt me tot Testaankoop, omdat ik via het internet heb begrepen dat er heel veel slachtoffers gemaakt worden en dat meerderen onder hen goed geholpen zijn via jullie. Wij zijn echt heel verbolgen over deze gang van zaken, tegelijkertijd ook gegeneerd over het feit dat we dit gedurende 5 jaar niet hebben gezien (mijn vrouw heeft nooit de verrichtingen via haar creditcard in detail bestudeerd), en willen enerzijds deze gang van zaken zo snel mogelijk stopzetten, maar anderzijds ook de ingehouden bedragen terugkrijgen. We zouden, indien mogelijk, graag ook een officiële klacht willen indienen, met de bedoeling enerzijds om deze praktijken een halt toe te roepen, maar anderzijds ook om een schadevergoeding te claimen. In bijlage heb ik de uitdraai toegevoegd van al de betalingen sinds 24/11/2019. Zou u me aub kunnen aangeven of u hiermee voldoende info hebt ? Zoniet kan ik uiteraard proberen meer info te verzamelen. Dank alvast voor de genomen moeite, en wij hopen van harte dat u ons hiermee kan helpen. Mijn vrouw is er echt helemaal het hart van in... Met vriendelijke groeten, Bart Cassiers
Berichten (7)
Koop & Spaar
Naar: B. C.
Uw aanvraag REF: 25348468 Beste heer Cassiers, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Alle leden voordelen 10% korting Ontvang via Koop en Spaar kortingen bij vele populaire online merken. Wij maken automatisch uw tegoed naar u over. Maandelijkse Ledenbonus Als lid van Koop en Spaar profiteert u van een maandelijkse ledenbonus op een aankoop bij de webwinkel via welke u lid bent geworden van Koop en Spaar. Met vriendelijke groet, Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------
B. C.
Naar: Koop & Spaar
Ik had mijn klantnummer van Testaankoop toegevoegd, want ik heb hoegenaamd geen idee waar ik een klantnummer, een klantID of iets dergelijks zou moeten vinden ? Zoals gezegd is alles rond Koop & Spaar voor ons echt 1 groot raadsel... Het lijkt me toch zeer simpel voor u om, aan de hand van de 60 (ZESTIG !!!) betalingen die jullie hebben afgehouden van de creditcard van mijn echtgenote (zie de bijlage in de oorspronkelijke klacht toegevoegd), de info te achterhalen die u denkt nodig te hebben om ik weet niet welke actie te ondernemen ? Moest u mij alsnog willen bellen, dan hoor ik het graag...
Koop & Spaar
Naar: B. C.
Uw aanvraag REF: 25368707 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen. Met de ontvangen gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou u ons kunnen bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur), zodat wij samen het lidmaatschap kunnen opzoeken of kunnen achterhalen onder welke gegevens het lidmaatschap opgezet is. Bij voorbaat dank voor uw medewerking. Alle leden voordelen 10% korting Ontvang via Koop en Spaar kortingen bij vele populaire online merken. Wij maken automatisch uw tegoed naar u over. Maandelijkse Ledenbonus Als lid van Koop en Spaar profiteert u van een maandelijkse ledenbonus op een aankoop bij de webwinkel via welke u lid bent geworden van Koop en Spaar. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------
B. C.
Naar: Koop & Spaar
Via deze weg wil ik graag laten weten dat mijn echtgenote u rechtstreeks een mail heeft gestuurd, zoals u gevraagd had. Ik voeg voor alle volledigheid haar mail hier ook toe als bijlage. In de stellige hoop dat jullie hiermee nu echt wel voldoende info hebben, zie ook vorige bijlage, zien wij graag per kerende een bevestiging tegemoet dat : 1) de ongevraagde afhoudingen van €15 per maand, van de kredietkaart op naam van Ellen Ardies, per direct stoppen 2) de eerder afgehouden bedragen ter waarde van €900 ( 60 X €15 !!!!) per direct worden teruggestort In afwachting van uw snelle berichten, verblijf ik, met vriendelijke groeten, Bart Cassiers 0496168682
Koop & Spaar
Naar: B. C.
Uw lidmaatschap is geannuleerd REF: 44598997 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben uw echtgenote vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------
B. C.
Naar: Koop & Spaar
Goeieavond, Lijn vrouw heeft een automatisch gegenereerd antwoord van u ontvangen waar in gezegd wordt dat ze binnen de 2 dagen een antwoord mag verwachten. Kan u me aub aangeven in welke zin u hiermee denkt de klacht naar onze wens te hebben opgelost ?? Heel benieuwd...
Koop & Spaar
Naar: B. C.
Uw lidmaatschap is geannuleerd REF: 44598997 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben uw echtgenote vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Normaal gesproken ontvangt zij deze email binnen 24 uur, maar het kan zijn dat door een technische reden het 2 dagen kan duren. Om deze reden hebben wij haar een persoonlijk handmatige email gestuurd met de oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten