Terug

Ongeautoriseerde transactie via mastercard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Koop & Spaar

05/08/2025

Beste, Bij de controle van mijn transacties via mijn matercard viel het me op dat volgende ertussen stond : “Koop & Spaar” ter waarde van 15€. Ik kan me niet herinneren dat ik deze dienst ooit zou geautoriseerd hebben. Tevens heb ik hier ook nog nooit gebruik van gemaakt. Ik heb mij proberen aanmelden via de site en ben er toen op uit gekomen dat ik al klant zou zijn sinds 05/2020 en dus in totaal hiervoor al 900€ betaald heb. Gisteren heb ik dit abonnement al kunnen annuleren. De maandelijkse vernieuwing was reeds betaald op 27/07, dus opnieuw 15€ kwijt. Ik wens mijn geld terug voor het niet intekenen voor deze dienst en het onmiddellijk stopzetten ervan. Tijdens deze periode is mijn mastercard ook al een vernieuwd. Bij mijn andere diensten moet dit dan terug geactiveerd worden, hier blijkbaar niet.

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: W. D.

05/08/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Uw aanvraag REF: 27406755 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Alle leden voordelen 10% korting Ontvang via Koop en Spaar kortingen bij vele populaire online merken. Wij maken automatisch uw tegoed naar u over. Maandelijkse Ledenbonus Als lid van Koop en Spaar profiteert u van een maandelijkse ledenbonus op een aankoop bij de webwinkel via welke u lid bent geworden van Koop en Spaar. Met vriendelijke groet, Het Koop en Spaar Team www.koopenspaar.be ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in België van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2025 WEBLOYALTY. Original Message Follows: ------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform