Meest recente klachten

J. V.
5/05/2025

Leveringstermijn

Geachte mevrouw/heer, Op 06/01/2025 kocht ik een sport-outfit in uw online winkel en betaalde ik 47,90 inc verzendkosten. We zijn inmiddels 4 maanden verder en nog altijd geen pakket. Deze vertraging heeft mij extra kosten gebracht , ik had deze op tijd nodig voor een sport event , waardoor ik genoodzaakt was op een extra aankoop in een andere winkel te doen voor toch een sport outfit te hebben Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 47,90 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Venneman jelle Order nummer #kc46372

Afgesloten
Y. L.
28/03/2025

Ontbrekende levering

Geachte mevrouw/heer, Op 9 februari kocht ik een Alien Kostuum (Kids & Adults) × 1 in uw online winkel en betaalde ik 44.90 euro met bestelnummer #kc46542. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen 5 tot 10 zou plaatsvinden. De goederen werden nog steeds niet geleverd, vandaag een volle 25 werkdagen later dan overeengekomen. Deze vertraging heeft mij als consument ernstige schade berokkend. Ik heb een ander goed moeten bestellen, terwijl ik nog wacht op de levering of terugbetaling van deze goederen. Ik had al meermaals contact met uw klantendienst en kreeg telkens de melding dat mijn bestelling er snel zou zijn. Ik vertrouw daar niet meer op. Ik verzoek derhalve om mij de kost van de aankoop meteen terug te storten, ten bedrage van 44.90 euro. Indien ik binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb terugbetaling heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten en die van andere consumenten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
E. V.
17/03/2025

geen levering

Bestelling van 6 februari. Levertijd 5à10 dagen. Nu 17 maart Reeds via testaankoop een klacht gestuurd. Nog altijd niets ontvangen. Krijg ook geen bericht meer. Wanneer mag ik eindelijk mijn product ontvangen of een terugbetaling. Laatste verwittiging

Afgesloten
E. V.
5/03/2025

leveringsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 6/2/2025 kocht ik een "Warm feet voetverwarmer" in uw online winkel en betaalde ik €39,95 plus €2,95 verzekerde verzending. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tussen 5 en 10 dagen zou plaatsvinden. De goederen werden na 1 maand nog niet geleverd ook niet na vanaf 17 febr drie maal een mail te hebben gestuurd met een mail de vraag ofwel binnen de week de levering ofwel terugbetaling. Dan moest ik lezen dat de bestelling reeds vertrokken was. Niet dus. Ik zou dus graag tussen dit en een week (is dus 12 maart 2025) het product ontvangen ofwel een terugbetaling. Indien ik op 12 maart de betaalde voetverwarmer niet heb ontvangen of ook geen terugbetaling, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
B. M.
25/12/2024

Annuleren bestelling

Beste Via deze weg wil ik mijn bestelling met referentienummer #kc45176, zijnde MagChess™ Magnetisch Schaakspel, annuleren en de terugbetaling ervan vragen op rekeningnummer BE60 0013 2841 2470. Groet Bart Moens

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform