Terug

Ontbrekende levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

Y. L.

Naar: Knus&co

28/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 9 februari kocht ik een Alien Kostuum (Kids & Adults) × 1 in uw online winkel en betaalde ik 44.90 euro met bestelnummer #kc46542. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen 5 tot 10 zou plaatsvinden. De goederen werden nog steeds niet geleverd, vandaag een volle 25 werkdagen later dan overeengekomen. Deze vertraging heeft mij als consument ernstige schade berokkend. Ik heb een ander goed moeten bestellen, terwijl ik nog wacht op de levering of terugbetaling van deze goederen. Ik had al meermaals contact met uw klantendienst en kreeg telkens de melding dat mijn bestelling er snel zou zijn. Ik vertrouw daar niet meer op. Ik verzoek derhalve om mij de kost van de aankoop meteen terug te storten, ten bedrage van 44.90 euro. Indien ik binnen 10 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb terugbetaling heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten en die van andere consumenten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 18 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform