Meest recente klachten

J. D.
10/03/2025

Oorzaak waterlek na onderhoud waterverzachter

Betreft: Betwisting van factuurnummer 2426178 en 2425960 van 17/10/2024. Geachte mevrouw/heer, Ik ontving en betaalde het hierboven vermelde factuur (bedrag van € 330.86) ter goeder trouw. Ik betwist dit factuur daar het onderhoud/de herstelling van de waterverzachter, uitgevoerd op 17/10/2024 door Kinetico, de oorzaak is van het waterlek, vastegesteld door de expert lekdetectie op 11/02/2025 (zie eerder verstuurde mails naar news@kinetico.be). Ik informeer graag naar de mogelijkheden ter compensatie. Met vriendelijke groet, Jennifer (dochter van Annie Story (gedupeerde))

Afgesloten
M. D.
18/12/2024

Onvolledige verkoopsovereenkomst

Referte: overeenkomst Platinum Service & garantievoorwaarden van 25/06/2024 Beste, In paragraaf 6 van de overeenkomst wordt verwezen naar de bijzondere en algemene bepalingen, vermeld op de keerzijde van de overeenkomst. Ik heb enkel een doorslag van de overeenkomst gekregen ZONDER de verso-kant hiervan en was dus niet op de hoogte van de bijzondere en algemene bepalingen van de overeenkomst. De overeenkomst is derhalve onvolledig en dus nietig. Ik wens het contract Platinum Service op te zeggen en de terugbetaling van de reeds betaalde bijdragen sinds 25/06/2024. Met vriendelijke groeten, Marc De Coninck Bergstraat 41 A000 3360 Bierbeek

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
R. T.
13/04/2024

Klantendienst doet niet wat het beloofd

Besteik heb sinds december problemen gehad met mijn creditcard waar ik de facturen automatisch mee betaalde.ik heb inmiddels een nieuwe kaart mogen ontvangen echter is dit een ander nummer waardoor automatisch betaling niet meer afgehouden kon worden.heb al 2 maal met klantendienst gebeld om het probleem uit te leggen omdat ik maar betalingsherinneringen bleef krijgen incl boete.boete zou ik niet moeten betalen en ze zouden formulier opsturen via de mail om de automatisch betaling op nieuwe kaart weer te kunnen opstarten.helaas niets gekregen.hopende hiermee wel iets te kunnen bereiken.mvgr Roel Tummers

Opgelost
L. V.
28/12/2022

Geen aangepast abonnement mogelijk

Wij hebben een waterontharder sinds 20 jaren bij de firma Kinetico. In de voorbije jaren is het water in onze buurt veel minder hard geworden. Wij willen onze waterontharder behouden, maar zijn niet tevreden met het verplicht aantal af te nemen pakken zout per jaar, dat te hoog is voor onze noden. Bij contact met de firma kregen we te horen dat slechts één abonnement mogelijk is en we het overschot maar op internet moesten verkopen. Dit is voor ons een gedwongen verkoop, wij wensen een aangepaste levering aan een aangepaste prijs.

Afgesloten
G. B.
30/07/2022

Onduidelijk contract

Beste.ik had op 27.08.2022 een contract getekend voor een vervanging van een waterverzachter. Omwille van de onduidelijke uitleg van installatie kosten wens ik het contract te vernietigen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform