Terug

Klantendienst doet niet wat het beloofd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: KINETICO BELGIUM - AQUACARE

13/04/2024

Besteik heb sinds december problemen gehad met mijn creditcard waar ik de facturen automatisch mee betaalde.ik heb inmiddels een nieuwe kaart mogen ontvangen echter is dit een ander nummer waardoor automatisch betaling niet meer afgehouden kon worden.heb al 2 maal met klantendienst gebeld om het probleem uit te leggen omdat ik maar betalingsherinneringen bleef krijgen incl boete.boete zou ik niet moeten betalen en ze zouden formulier opsturen via de mail om de automatisch betaling op nieuwe kaart weer te kunnen opstarten.helaas niets gekregen.hopende hiermee wel iets te kunnen bereiken.mvgr Roel Tummers

Berichten (1)

KINETICO BELGIUM - AQUACARE

Naar: R. T.

17/04/2024

Geachte heer, mevrouw,Wij laten weten dat wij onze klant hebben gecontacteerd en het probleem hebben opgelost.Alles verloopt vanaf nu vlot met de domiciliering.Mocht u nog vragen hebben, kan u mij steeds contacteren.Met vriendelijke groeten,Nadja Greeven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform