Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
weigering garantie
Geachte mevrouw/heer, Op 20/09/2024 kocht ik een Franke Particolare Old England klassieke Keukenkraan chroom 115.0060.360 in uw webwinkel en betaalde ik er 209,35 euro voor. Na 3 weken vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de chroomlaag van de kraan bladert af. Reeds verscheidene keren contacteerde ik u via mail en via chat om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is door jullie afgewezen en ik moest van jullie rechtstreeks contact opnemen met franke, wat ik ook tot tweemaal toe gedaan heb. Franke verwijst me echter terug door naar jullie. Ik maak bezwaar tegen jullie bovenstaande afwijzing omdat ik het product bij jullie aangekocht heb. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Ik verkies, indien dit wettelijk mogelijk is, de terugbetaling van de koopprijs, daar ik geen vertrouwen meer heb ik jullie bedrijf en jullie producten. Met vriendelijke groet, Regine De Meyer Bijlagen: • factuur • foto's
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten