Terug

weigering garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

R. D.

Naar: KeukenKranen.be

31/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 20/09/2024 kocht ik een Franke Particolare Old England klassieke Keukenkraan chroom 115.0060.360 in uw webwinkel en betaalde ik er 209,35 euro voor. Na 3 weken vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de chroomlaag van de kraan bladert af. Reeds verscheidene keren contacteerde ik u via mail en via chat om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is door jullie afgewezen en ik moest van jullie rechtstreeks contact opnemen met franke, wat ik ook tot tweemaal toe gedaan heb. Franke verwijst me echter terug door naar jullie. Ik maak bezwaar tegen jullie bovenstaande afwijzing omdat ik het product bij jullie aangekocht heb. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Ik verkies, indien dit wettelijk mogelijk is, de terugbetaling van de koopprijs, daar ik geen vertrouwen meer heb ik jullie bedrijf en jullie producten. Met vriendelijke groet, Regine De Meyer Bijlagen: • factuur • foto's

Berichten (3)

KeukenKranen.be

Naar: R. D.

01/11/2024

Beste, Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met je kraan. Ik heb namens jou een serviceverzoek ingediend (Verzoek Nr. 3931) en alle details, inclusief foto's en video's, doorgestuurd naar onze leverancier voor verder onderzoek. Zodra ik feedback van de leverancier ontvang, zal ik je snel op de hoogte brengen van de situatie. Bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Sabina Customer Care 24/7 available via our HelpdeskChat On Thu, Oct 31, 2024 at 13:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

R. D.

Naar: KeukenKranen.be

02/11/2024

Beste, ik eis dat jullie mij bewijzen dat jullie leverancier/fabricant wel degelijk franke is, want ik heb geen enkel vertrouwen meer in jullie bedrijf en ik vraag dan ook dat jullie mij bewijzen dat jullie bij franke een servicemelding ingediend hebben. Gelieve mij ook te bevestigen dat een servicemelding wel degelijk een synoniem is voor garantie. Ik beroep mij naar jullie toe nog altijd op de garantie. mvg, Regine De Meyer

KeukenKranen.be

Naar: R. D.

04/11/2024

Beste Regine, Bedankt voor uw bericht. Ik kan bevestigen dat we inderdaad namens u een serviceverzoek hebben ingediend bij onze leverancier, Franke. Dit verzoek betreft een garantieclaim en we zijn momenteel in afwachting van hun reactie. Het verzoek is vrijdagavond naar Franke gestuurd, dus we verwachten snel van hen te horen. Bedankt voor uw geduld en we houden u op de hoogte van alle updates. Met vriendelijke groet, Sabina Customer Care 24/7 available via our HelpdeskChat On Fri, Nov 01, 2024 at 15:43 PM, Sabina from Incantare BV support@keukenkranen.be wrote: Beste, Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met je kraan. Ik heb namens jou een serviceverzoek ingediend (Verzoek Nr. 3931) en alle details, inclusief foto's en video's, doorgestuurd naar onze leverancier voor verder onderzoek. Zodra ik feedback van de leverancier ontvang, zal ik je snel op de hoogte brengen van de situatie. Bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, On Thu, Oct 31, 2024 at 13:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform