Beste Regine,
Bedankt voor uw bericht.
Ik kan bevestigen dat we inderdaad namens u een serviceverzoek hebben ingediend bij onze leverancier, Franke. Dit verzoek betreft een garantieclaim en we zijn momenteel in afwachting van hun reactie. Het verzoek is vrijdagavond naar Franke gestuurd, dus we verwachten snel van hen te horen.
Bedankt voor uw geduld en we houden u op de hoogte van alle updates.
Met vriendelijke groet,
Sabina
Customer Care
24/7 available via our HelpdeskChat
On Fri, Nov 01, 2024 at 15:43 PM, Sabina from Incantare BV support@keukenkranen.be wrote:
Beste,
Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met je kraan.
Ik heb namens jou een serviceverzoek ingediend (Verzoek Nr. 3931) en alle details, inclusief foto's en video's, doorgestuurd naar onze leverancier voor verder onderzoek.
Zodra ik feedback van de leverancier ontvang, zal ik je snel op de hoogte brengen van de situatie. Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
On Thu, Oct 31, 2024 at 13:00 PM, klachten@test-aankoop.be wrote: