Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
bestelde en verkeerde salon
Beste, wij bestelden op 19-01-2020 bij jullie een salon, na onze keuze gemaakt te hebben in jullie showroom.gevraagd of indien we een andere stof kozen de afwerking de zelfde zou zijn. dit werd ons bevestigd. Wij vroegen ook een volledige afwerking van de longchair daar deze vrij komt te staan in de ruimte, was ook geen probleem. na maanden wachten wordt de salon geleverd op 24-07-2020.Jammer genoeg gans verkeerd, niet de juiste afwerking zoals gevraagd. op 25-07-2020 de salon opnieuw komen ophalen. meerdere malen contact met jullie opgenomen maar er wordt ons van alles verteld en beloofd. op 29/09/2020 krijg ik telefoon dat ze de salon opnieuw gaan bestellen , ik stuur dan ook een mail om te zeggen dat ik zeer ongerust ben over de opvolging en communicatie. ik krijg hier geen antwoord op. Vorige week op 02-12-2020 neem ik nogmaals contact met jullie op en krijg de zaakvoerder aan de lijn, hij zegt mij dat de salon normaal deze week bij hen in de zaak geleverd wordt, dit was niet volgens de afspraak, er werd mij in het verleden bevestigd dat ik uitzonderlijk naar de fabriek mocht om daar de problemen te bespreken alvorens ze de salon opnieuw gingen maken. Nu werd er mij weer beloofd dat de fabriek met mij contact ging opnemen, wat tot op heden nog niet gebeurt is. En anders moest ik nogmaals contact met de firma opnemen. Ik kan u vertellen dat ons geduld meer dan op de proef gesteld is , en wij liefst van al gewoon ons voorschot zouden terugbetaald krijgen, zodat we kunnen achter ons laten. Naar klantvriendelijkheid en communicatie had ik veel meer verwacht van uw zaakJammer dat het zover is moeten komen en dat ons vertrouwen volledig weg is.
Hoeksalon- klacht
De kwaliteit van een lederen salon: leder komt los ondanks onderhoud en matig gebruik.Melding per mail en tel aan leverancier (10-2018), met foto's. Leverancier zal dit verder melden aan zijn producent en meldt zelf dat dit garantie is. Ondanks vele mails en telefoons schiet alles niet op, vrees is dat de leverancier alles wil rekken totdat de garantie voorbij is (1-2019).Wij hebben gemeld dat we consumentenorganisatie zullen aanschrijven indien geen oplossing uit de bus komt.Hierbij ons eerste schrijven:Van: Chantal Frederick [frederickchantal@gmail.com]Datum: 23 oktober 2018 om 16:36:39 CESTAan: info@keldermans.beOnderwerp: Hoeksalon- klachtBeste, In januari 2017 hebben wij bij jullie een nieuwe, leren hoeksalon aangeschaft, samen met producten om het leer te onderhouden en te behandelen. Deze werden op regelmatige basis gebruikt. Echter, nog geen 2 jaren later ervaren we helaas, op de plaatsen die het meest gebruikt worden, leer dat loskomt of beschadigingen. Zie foto’s in bijlage. Ik wil erbij vermelden dat wij door slechte ervaringen met onze initiële aankoop, bij Keldermans, op jullie aanraden vorig jaar geopteerd hebben voor een leren salon. Graag een antwoordje en mogelijke oplossing. Er kan steeds iemand langskomen om de schade aan de zetel te bekijken. Vriendelijke groeten. Chantal FrederickTel 0476 90 31 48en laatste reactie van leverancier:Van: service [Keldermans Wonen] [service@keldermans.be]Datum: 10 december 2018 om 18:50:41 CETAan: 'Chantal Frederick' [frederickchantal@gmail.com]Onderwerp: Antw.:? Hoeksalon- klacht?Beste Chantal Mijn excuses voor het laattijdige antwoord, ik ben voorlopig nog in discussie met de fabrikant. Zij beweren dat dit probleem door gebruik komt, maar mij lijkt duidelijk dat dit probleem er niet gekomen is door gebruik, maar er een probleem met het leder is. De zetel is nog in garantie, dus u mag een degelijke oplossing verwachten. Ik hoop deze week zeker u nieuws te kunnen geven. Met vriendelijke groeten kld_emaildisclaimer_wonen_100_maartenTer info, Chantal Frederick is mijn vrouw.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten