Terug

Hoeksalon- klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Keldermans Wonen

02/01/2019

De kwaliteit van een lederen salon: leder komt los ondanks onderhoud en matig gebruik.Melding per mail en tel aan leverancier (10-2018), met foto's. Leverancier zal dit verder melden aan zijn producent en meldt zelf dat dit garantie is. Ondanks vele mails en telefoons schiet alles niet op, vrees is dat de leverancier alles wil rekken totdat de garantie voorbij is (1-2019).Wij hebben gemeld dat we consumentenorganisatie zullen aanschrijven indien geen oplossing uit de bus komt.Hierbij ons eerste schrijven:Van: Chantal Frederick [frederickchantal@gmail.com]Datum: 23 oktober 2018 om 16:36:39 CESTAan: info@keldermans.beOnderwerp: Hoeksalon- klachtBeste, In januari 2017 hebben wij bij jullie een nieuwe, leren hoeksalon aangeschaft, samen met producten om het leer te onderhouden en te behandelen. Deze werden op regelmatige basis gebruikt. Echter, nog geen 2 jaren later ervaren we helaas, op de plaatsen die het meest gebruikt worden, leer dat loskomt of beschadigingen. Zie foto’s in bijlage. Ik wil erbij vermelden dat wij door slechte ervaringen met onze initiële aankoop, bij Keldermans, op jullie aanraden vorig jaar geopteerd hebben voor een leren salon. Graag een antwoordje en mogelijke oplossing. Er kan steeds iemand langskomen om de schade aan de zetel te bekijken. Vriendelijke groeten. Chantal FrederickTel 0476 90 31 48en laatste reactie van leverancier:Van: service [Keldermans Wonen] [service@keldermans.be]Datum: 10 december 2018 om 18:50:41 CETAan: 'Chantal Frederick' [frederickchantal@gmail.com]Onderwerp: Antw.:? Hoeksalon- klacht?Beste Chantal Mijn excuses voor het laattijdige antwoord, ik ben voorlopig nog in discussie met de fabrikant. Zij beweren dat dit probleem door gebruik komt, maar mij lijkt duidelijk dat dit probleem er niet gekomen is door gebruik, maar er een probleem met het leder is. De zetel is nog in garantie, dus u mag een degelijke oplossing verwachten. Ik hoop deze week zeker u nieuws te kunnen geven. Met vriendelijke groeten kld_emaildisclaimer_wonen_100_maartenTer info, Chantal Frederick is mijn vrouw.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform