Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Motor van K3 Home is niet repareerbaar
Beste,Ik heb een probleem van vervroegde veroudering met het volgende toestel:Categorie: HogedrukspuitMerk: KarcherModel: K3 HomeDetails: Er wordt geen druk meer opgebouwd waardoor het waterstraal niet krachtig genoeg meer is. Plus het lekt water bij de koppeling van de slang met de motor.Periode in bezit: Tussen 5 en 6 jaarMet vriendelijke groeten,
Weigering om terug te nemen
Beste,Ik kocht een Karcher Terrasreiniger PCL 4. Na levering heb ik het toestel getest en het blijkt totaal niet te doen wat Karcher beweerd dat het toestel doet. Verder is het totaal onhandelbaar. Ik heb het ca. 10-15 minuten getest in verschillende omstandigheden maar het werkt gewoon niet. Ik heb het toestel terug in de originele verpakking gestoken en de teruglever procedure opgestart. Karcher weigerd het toestel terug te nemen wegens gebruikt. Mijn argumentatie dat ik het slechts getest heb, dat het terug in de originele verpakking zal terugsturen en bereid ben het aan te bieden in de Karcher shop in Wilrijk zodat ze het toestel kunnen inspecteren botst op een keihard no passeran wiegering.Factuurnummer 331825664Datum 06.09.2022Ordernummer 311616730Debiteurnummer 305043644Leveringsbon 321449047Uw referentie 0083920023Aankoopdatum 05.09.2022 Gunther Ginckels+32 3 455 28 93IBAN: BE03 4111 0920 1184BIC: KREDBEBBMvgr / G Ginckels
Probleem hogedrukreiniger K4
Ik heb juli 2015 een Karcher hogedrukreiniger MODEL K4 gekocht. Nu maar enkele keren gebruikt is iets dat je niet elke dag gebruikt he. Het lekt aan de onderkant. Na even op google te hebben gesurft heb ik gezien dat er heel veel klachten erover zijn. Over de lek aan de onderkant. Schandalig dat ze nog eens 114 euro durven te vragen voor iets waar iedereen erover klaagt.
garantie WV2 plus
het toestel om ruiten te reinigen werd doorons gekocht op 5/9/2015. Exact 2 jaar en 1 maand na datum beginnen problemen met het opladen van de ingebouwde batterij.1 maand later is het toestel niet meer op te laden en dus waardeloos.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten