Terug

Weigering om terug te nemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. G.

Naar: KARCHER

18/12/2022

Beste,Ik kocht een Karcher Terrasreiniger PCL 4. Na levering heb ik het toestel getest en het blijkt totaal niet te doen wat Karcher beweerd dat het toestel doet. Verder is het totaal onhandelbaar. Ik heb het ca. 10-15 minuten getest in verschillende omstandigheden maar het werkt gewoon niet. Ik heb het toestel terug in de originele verpakking gestoken en de teruglever procedure opgestart. Karcher weigerd het toestel terug te nemen wegens gebruikt. Mijn argumentatie dat ik het slechts getest heb, dat het terug in de originele verpakking zal terugsturen en bereid ben het aan te bieden in de Karcher shop in Wilrijk zodat ze het toestel kunnen inspecteren botst op een keihard no passeran wiegering.Factuurnummer 331825664Datum 06.09.2022Ordernummer 311616730Debiteurnummer 305043644Leveringsbon 321449047Uw referentie 0083920023Aankoopdatum 05.09.2022 Gunther Ginckels+32 3 455 28 93IBAN: BE03 4111 0920 1184BIC: KREDBEBBMvgr / G Ginckels

Berichten (3)

KARCHER

Naar: G. G.

19/12/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Jan, 19 dec. 2022 12:30 CETBeste,wat betreft herroepingsrecht, wij kunnen dit toestel niet terugnemen omdat de klant het toestel al gebruikt heeft. Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld.s:www.kaercher.com/be/online-shop/klantenservice/herroepingsrecht.Dus een terugbetaling zit er zeker niet in. Enige dat we nog kunnen doen is dat de klant met het toestel naar onze winkel in Wilrijk komt en we kunnen bekijken of klant toestel verkeerd gebruikt of te hoge verwachtingen van het toestel had.Met vriendelijke groetenSalutationsFreundliche Gra¼aŸeKind regards,Jan03/3400700Ka¤rcher NVSABoomsesteenweg 9392610 Wilrijk (Antwerpen)----------------------------------------------Klachtenbox, 18 dec. 2022 17:17 CET --You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ml-be10-info" group.To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to info.be+unsubscribe@karcher.com.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ka¤rcher Belux N.V..[94L59O-M82QX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --You received this message because you are subscribed to the Google Groups "ml-be10-info" group.To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to info.be+unsubscribe@karcher.com.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ka¤rcher Belux N.V..[94L59O-M82QX]

G. G.

Naar: KARCHER

19/12/2022

Beste,Ik heb het toestel vandaag in de Karcher winkel te Wilrijk afgeleverd. Het toestel zit in de originele verpakking en is door Uw bediende gekeurd zonder opmerkingen. Omdat het toestel voor mij niet doet wat Karcher beloofd is het niet relevant wat uw eventuele testresultaten aantonen. Het gaat hier om een on-line aankoop waarbij conform de richtlijnen van het Europees Centrum voor de Consument en volgens de Europese Wetgeving de koper het recht heeft het product uit te proberen om zijn eigenschappen te leren kennen en om zeker te zijn dat het wel goed werkt. Net alsof ik in een echte winkel heb aangekocht. Niet meer en niet minder. Aangezien het product enkel getest werd is een waardevermindering van het product niet aan de orde. De voorwaarden van herroepingsrecht waarop Karcher zich beroept zijn dus in strijd met de Europese en Belgische wetgeving m.b.t. on-line aankopen. Mag ik U vragen de aankoopsom van 241,9 Euro terug te storten op mijn rekening. Alvast bedanktGunther Ginckels

KARCHER

Naar: G. G.

26/12/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Jan, 26 dec. 2022 15:37 CETBeste,wij hebben het toestel zelf getest hier en toestel werkt zonder enig probleem. Onze gerant van de winkel heeft zijn taak perfect kunnen uitvoeren met het toestel van de klant.Klant kan dit toestel terug ophalen bij ons. Wij gaan dit toestel dus niet terugnemen en terugbetalen.Indien klant niet tevreden is, zal hij dit zelf moeten verkopen.Met vriendelijke groetenSalutationsFreundliche Gra¼aŸeKind regards,Jan03/3400700Ka¤rcher NVSABoomsesteenweg 9392610 Wilrijk (Antwerpen)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Ka¤rcher Belux N.V..[G7Q3G4-Z2EVY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform