Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringsprobleem
Beste Ik heb op 17 augustus 2025 2 items besteld voor 25 euro plus 6,95 euro verzendkosten. Totaal is dit 31,95 euro. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen direct erna ( zie bijlage). Echter heb ik op 26 en 27 augustus 2025 een mail gestuurd naar het e-mailadres in de bevestigingsmail zelf aangezien het pakketje nog niet is aangekomen en ik zelfs niet heb gehoord. Dit blijft tot op het heden onbeantwoord. Ik contacteerde zelf de Facebook pagina op Messenger maar ook daar geen antwoord. Graag zou ik op de hoogte willen gebracht worden en mijn items alsnog zo snel mogelijk ontvangen of desnoods terug betaalt worden als laatste opties op mijn rekening die ik heb gebruik bij betaling. Met vriendelijke groet Isaura Penné
Geen levering of terugbetaling
Beste,Op 14 januari heb ik 2 items besteld via de webshop van Junique Leuven ter waarde van 75,73 euro. Hiervan werd een bevesting per mail ontvangen. Levering blijft echter uit. Er werd een mail verstuurd voor info op 31 januari zonder enige respons. Er werd een tweede mail verstuurd op 26 februari waarop antwoord kwam op 29 februari: Zou u uw rekeningnummer kunnen sturen dan betalen we deze terug!. Echter, op heden nog steeds geen terugstorting ontvangen, noch antwoord op mijn mailings. De webshop is ondertussen offline maar er werd wel een tweede winkel geopend in Antwerpen. Het bedrijf maakt continu reclame op instagram maar kan zijn klanten niet bedienen. Dit lijkt op puur bedrog!
Problemen met terugbetaling
BesteWe bestelden op 11 december 4 truien bij Junique Store in Leuven.We kregen geen bestelbevestiging, noch leveringsnota, noch factuur. We betaalden met Visa Gold. Een paar weken later ontvingen we 3 truien, waarvan we 1 hielden, de andere 2 waren te groot en stuurden we binnen de termijn terug op eigen kosten. De 4de trui werd nooit geleverd. Op 25 januari 2024 kreeg ik bericht dat de 4de trui niet voorradig was en dat ze het bedrag terug zouden storten, wat ook een tijdje nadien gebeurde. Van de 2 truien die we terug gestuurd hebben, is er tot op heden geen terugbetaling gebeurd, ook al heb ik al meerdere malen een e-mail gestuurd. Telefoneren lukt niet, want ze nemen nooit op. De e-mails worden niet beantwoord.Hopelijk kunnen jullie iets voor mij doen?Alvast super bedankt!
Geen pakket ontvangen
Beste, Ik bestelde een trui ter waarde van 38.99 euro op 8 oktober. Na enkele dagen kreeg ik een e mail met track en trace code van post.nl waarop staat dat de leveringstijd nog wordt berekend. Dit is nu nog steeds zo. Intussen al telefonisch contact gehad en er was iets mislopen en ging mojn pakket zaterdag 21 okt. Of maandag 23 okt. Hebben maar nog steeds niets. E-mail gestuurd, via Instagram terug gebeld. De ene zegt het is Verstuurd de andere zegt het is teruggestort omdat ik mijn geld terug vroeg en de ander zegt dat het zal terug gestort worden. Tot nu toe nog steeds niets. Ik denk dat het bedriegers zijn. Ik wil graag mijn geld terug. Mvg, Vanneste Kelly
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten