Geachte mevrouw/heer,
Op 15/8/25 kocht ik 3 artikelen in uw online winkel en betaalde ik 30 euro plus 6,95 euro verzendkosten.
Bij de navraag van levering( 1 maand na betaling) van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 28/9 zou plaatsvinden. De goederen heb ik tot op heden nog niet ontvangen alsook nog geen track and trace van verzending.
Deze vertraging heeft mij al ernstige schade berokkend. Zowel in tijd als in zorgen.
Alsook het gebrek aan bereikbaarheid en gewilligheid zorgt ervoor dat er geen gerustheid komt in de situatie.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 36,95 euro wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs