Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Solden?
Beste, Ik kocht in Blankenberge bij JBC 2 Jeans broeken omdat deze waren gesoldeerd voor de prijs voor 2 aan 59,95 op 16/7.Wij nader inzicht bij verkorten hiervan zie ik op de label wel staan 39,95 € voor HBJN Brandon maar onder deze label staat nog andere label aan 29,95.Dus deze waren niet gesoldeerd ondanks de grote reclame in de winkel. Voel me persoonlijk als jarenlang vaste klant toch wel stuk bedrogen.
Problemen terugbetaling
Beste, mijn vrouw kocht verleden week een blauw T-shirt in aanbieding. Na het passen bleek dat dit toch niet helemaal voldeed aan de verwachtingen. Toen zij het T-shirt terugbracht werden er door (één van) de verantwoordelijke(n) verschillende opmerkingen gemaakt. Het item stond niet op de lijst van aangekochte kledingstukken en rook naar waspoeder... Zij liet uitschijnen dat het kledingstuk niet aangekocht was! Thuisgekomen hebben we het digitaal kasticket gevonden. Mijn echtgenote is terug naar de winkel gegaan met dit bewijsstuk. De dame in kwestie was juist vertrokken, maar haar collega's bevestigden dat mijn echtgenote onbetamelijk behandeld werd en gaven haar zelfs ten bewijze een print van hun kasoverzicht. Het gaat om een belachelijk bedrag, maar het is onaanvaardbaar dat mijn echtgenote en plein public ten schande wordt gebracht als een winkeldief! Wij eisen verontschuldigingen van JBC zo niet overwegen wij de media te verwittigen en/of klacht neer te leggen wegens laster en eerroof! In het publiek ondoordachtzame en schadelijke opmerkingen maken lijkt ons ongehoord! Bewijzen in ons bezit.
Probleem terugbetaling retour
Begin januari heb ik kleding besteld bij JBC online, direct betaald, de goederen zijn in 2 keer geleverd. De goederen van eerste levering vielen tegen en heb ik onmiddellijk retour gestuurd, 2e zending, toen ze eindelijk geleverd werd, behouden. Mijn retour is bij JBC aangekomen en staat bij hen in de pc als ontvangen op 5 februari. Op 12 januari heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld mocht terugverwachten want dat vond ik nu al lang duren. Ze hadden mijn rekeningnummer niet, ik heb dit doorgegeven, dit zou direct in orde gebracht worden. Enkele dagen later nog steeds mijn geld niet ontvangen, nieuwe mail gestuurd, nu waren het de technische problemen van hun betaalpartner die de overschrijving niet kon doen, belofte dat het begin deze week in orde zou zijn...goed, kan gebeuren. Begin deze week nog niets gezien, opnieuw gemaild en er is blijkbaar nog steeds een issue??? Bij de betaalpartner krijgt dit de hoogste prioriteit vertellen ze mij...NIET dus want 4 dagen later nog steeds geen centen! Er wordt mij hier telkens van alles belooft maar mijn geld krijg ik niet terug....onbegrijpelijk, ik doe er minder dan een minuut over om een betaling te doen, bij JBC duurt dit nu al weken.....ik wil gewoon mijn geld terug....
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten