Terug

Problemen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: JBC

25/08/2020

Beste, mijn vrouw kocht verleden week een blauw T-shirt in aanbieding. Na het passen bleek dat dit toch niet helemaal voldeed aan de verwachtingen. Toen zij het T-shirt terugbracht werden er door (één van) de verantwoordelijke(n) verschillende opmerkingen gemaakt. Het item stond niet op de lijst van aangekochte kledingstukken en rook naar waspoeder... Zij liet uitschijnen dat het kledingstuk niet aangekocht was! Thuisgekomen hebben we het digitaal kasticket gevonden. Mijn echtgenote is terug naar de winkel gegaan met dit bewijsstuk. De dame in kwestie was juist vertrokken, maar haar collega's bevestigden dat mijn echtgenote onbetamelijk behandeld werd en gaven haar zelfs ten bewijze een print van hun kasoverzicht. Het gaat om een belachelijk bedrag, maar het is onaanvaardbaar dat mijn echtgenote en plein public ten schande wordt gebracht als een winkeldief! Wij eisen verontschuldigingen van JBC zo niet overwegen wij de media te verwittigen en/of klacht neer te leggen wegens laster en eerroof! In het publiek ondoordachtzame en schadelijke opmerkingen maken lijkt ons ongehoord! Bewijzen in ons bezit.

Berichten (5)

JBC

Naar: M. V.

27/08/2020

Beste Marc Het spijt ons dit te moeten horen.  We zullen dit doorgevent door aan de desbetreffende verantwoordelijke voor verdere opvolging. Graag ontvangen we jullie telefoonnummer waarop we jullie het best kunnen bereiken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten'‹ Riet Customer Care Center  0800/17 982  (9:00 - 12:00)  0471/06 25 36  (9:00 - 17:00) Find us on www.jbc.be         Op Di, 25 Aug om 10:18 PM , Klachtenbox schreef:

M. V.

Naar: JBC

02/09/2020

Beste, we zijn een week verder en we hebben nog niets van u vernomen. Als u de camera's aan de kassa bekijkt moet u toch wel iets kunnen zien? Mijn echtgenote overweegt nog steeds een klacht in te dienen wegens laster en eerroof. Excuses lijken mij op zijn minst op hun plaats! Mvg,Marc Van der BorghtJuridisch Adviseur

JBC

Naar: M. V.

08/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

M. V.

Naar: JBC

08/09/2020

Bedankt voor de uitleg, maar ik wil toch wel iets kwijt (zonder dit op de spits te drijven). Uw aangestelde moet kijken of er meerdere accounts zijn de klant zelf hoeft dit niet op te lossen. Nu zijn de kaarten wel gekoppeld: die dame had dit ook kunnen doen. Alle bewijzen (tickets/prints aankopen online) waren voor handen. Toch maakt uw aangestelde mijn vrouw belachelijk tegenover meerdere klanten aan de kassa. De andere winkelbedienden hebben onmiddellijk gezien dat hun collega in de fout ging en hebben de bewuste betaling dadelijk gevonden... Desalniettemin: incident closed! We zijn trouwe JBC klanten en wensen dit te blijven. Alleen zal mijn vrouw zeker niet meer willen geconfronteerd worden met die dame. Er zijn voldoende winkelbedienden die haar op een vriendelijke manier zullen te woord staan en helpen.Grtz,Marc

JBC

Naar: M. V.

22/09/2020

Dag Marc,     Bedankt voor jouw e-mail.   '‹Dit wordt zeker opgenomen met de winkelbediende.   Mocht je nog vragen hebben, contacteer ons gerust. Blijf veilig, zorg goed voor jezelf en voor elkaar. Met vriendelijke groeten, meilleures salutations, Romina Customer Care Center  0800/17 982  (9:00 - 12:00)  0471/06 25 36  (9:00 - 17:00) Find us on www.jbc.be       Op Vr, 18 Sep om 7:47 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform