Begin januari heb ik kleding besteld bij JBC online, direct betaald, de goederen zijn in 2 keer geleverd. De goederen van eerste levering vielen tegen en heb ik onmiddellijk retour gestuurd, 2e zending, toen ze eindelijk geleverd werd, behouden. Mijn retour is bij JBC aangekomen en staat bij hen in de pc als ontvangen op 5 februari. Op 12 januari heb ik gevraagd wanneer ik mijn geld mocht terugverwachten want dat vond ik nu al lang duren. Ze hadden mijn rekeningnummer niet, ik heb dit doorgegeven, dit zou direct in orde gebracht worden. Enkele dagen later nog steeds mijn geld niet ontvangen, nieuwe mail gestuurd, nu waren het de technische problemen van hun betaalpartner die de overschrijving niet kon doen, belofte dat het begin deze week in orde zou zijn...goed, kan gebeuren. Begin deze week nog niets gezien, opnieuw gemaild en er is blijkbaar nog steeds een issue??? Bij de betaalpartner krijgt dit de hoogste prioriteit vertellen ze mij...NIET dus want 4 dagen later nog steeds geen centen! Er wordt mij hier telkens van alles belooft maar mijn geld krijg ik niet terug....onbegrijpelijk, ik doe er minder dan een minuut over om een betaling te doen, bij JBC duurt dit nu al weken.....ik wil gewoon mijn geld terug....