Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Geen levering van product
Op 17/12 bestelde ik 132zakken van 15kg houtpellets voor het bedrag van 399,00euro en schreef ik dit bedrag over op het rekeningnummer NL45ABNA0139871810. Op 18/12 kreeg ik een eerste mail met bedanking bestelling en leveringsdatum op 20/12. Op 20/12 kreeg ik een nieuwe mail dat de levering niet kon doorgaan en dat die verplaatst werd naar 23/12. Op 23/12 kreeg ik opnieuw een mail dat de levering nogmaals werd verplaatst naar 26/12. Tot op heden niets ontvangen, geen reacties meer op meerdere mails die ik het bedrijf verstuurd heb. Ik kan enkel het bedrijf via mail contacteren, ik vind geen telefoongegevens of andere aanspreekpunten terug. Graag zag ik de goederen alsnog geleverd of mijn geld terug.
betaalde goederen worden niet geleverd
hallo, ik heb een bestelling van houtpellets gedaan bij jansenhaardhout.com die ik betaald heb via overschrijving. Nadat 2 keer een datum werd afgesproken om te leveren werd er niets geleverd en er word ook niet meer gereageerd. Heb nu een artikel gevonden op het net dat de site malafide is. Graag wil ik mijn geld terug of de goederen geleverd krijgen. Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten