Terug

Geen levering van product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. J.

Naar: Jansenhaardhout

12/01/2025

Op 17/12 bestelde ik 132zakken van 15kg houtpellets voor het bedrag van 399,00euro en schreef ik dit bedrag over op het rekeningnummer NL45ABNA0139871810. Op 18/12 kreeg ik een eerste mail met bedanking bestelling en leveringsdatum op 20/12. Op 20/12 kreeg ik een nieuwe mail dat de levering niet kon doorgaan en dat die verplaatst werd naar 23/12. Op 23/12 kreeg ik opnieuw een mail dat de levering nogmaals werd verplaatst naar 26/12. Tot op heden niets ontvangen, geen reacties meer op meerdere mails die ik het bedrijf verstuurd heb. Ik kan enkel het bedrijf via mail contacteren, ik vind geen telefoongegevens of andere aanspreekpunten terug. Graag zag ik de goederen alsnog geleverd of mijn geld terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform