Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
heractiveren van mijn account
Beste, ik heb een nieuwe smartphone gekocht. Volgens itsme moet je eerst je account deblokkeren en dan terug heractiveren. Ik probeer al van 22/01/21 itsme te bereiken via mail, maar ik krijg geen enkel antwoord terug.Telefonisch zijn ze ook niet meer te bereiken. Hoe los ik nou het probleem op? Ik heb alle stappen gevolgd die zij beschrijven via de website, maar ik krijg mijn account niet geactiveerd. Zeer vervelend dus want ik kan bij veel diensten niet terecht.Mvg VK
heractiveren account
Beste, ik heb al enkele jaren de app Itsme op mijn gsm en op 03/07/2020 heb ik door mijn eigen schuld mijn account geblokkeerd door drie foutieve pogingen. Sindsdien ben ik aan het smeken, bedelen om mij aub te helpen heractiveren. Ik heb twee mails gekregen die mij totaal niet hielpen en via KBC hebben ze mij aangeraden om toch het probleem bij Itsme te doen oplossen. De daarop volgende mails worden niet beantwoord en we zijn nu 13/08. Plus dat hun telefoon van helpdesk is afgesloten waarschijnlijk door CORONA. Kunnen jullie mij aub helpen om toch mijn account terug te kunnen gebruiken want ik word er weemoedig van. Thx.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten