Terug

heractiveren van mijn account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: ITSME

27/01/2021

Beste, ik heb een nieuwe smartphone gekocht. Volgens itsme moet je eerst je account deblokkeren en dan terug heractiveren. Ik probeer al van 22/01/21 itsme te bereiken via mail, maar ik krijg geen enkel antwoord terug.Telefonisch zijn ze ook niet meer te bereiken. Hoe los ik nou het probleem op? Ik heb alle stappen gevolgd die zij beschrijven via de website, maar ik krijg mijn account niet geactiveerd. Zeer vervelend dus want ik kan bij veel diensten niet terecht.Mvg VK


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform