Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betaald maar geen bevestiging
Al lang op zoek zijnde naar een kwalitatief rechthoekig opzetzwembad, had ikmij bij intexplezier.be op een terug beschikbaar-meldingslijst gezet waar ikper mail op de hoogte werd gebracht van nieuwe stock. Toen ik hiervanmelding kreeg, alle stappen uitgevoerd om een zwembad (549 X 274 X 132CM - INTEX ULTRA XTR FRAME POOL) aan te kopen. Accountaangemaakt, bestelling geplaatst, betaling uitgevoerd. Na deze stappen zouik een bevestigingsmail krijgen van bestelling. Dit echter nooit ontvangen,echter het geld (1099 euro) wel van mijn rekening. Een tijd later probeerde ikom te checken terug in te loggen op mijn account, echter was deze plotsonbestaande. Herhaaldelijke pogingen om contact op te nemen met de firmaleverden niks op. Later een nieuwe account aanmaken met dezelfdegegevens was wel mogelijk, maar van de bestelling niks meer te vinden
Intex Oplaadbare Zwembadstofzuiger 28620 defect
Beste, ik bestelde op 1 april 2019 bij u (INTEX PLEZIER WEBSHOP) een INTEX oplaadbare zwembedstofzuiger waarvan de aan / uit schakelaar afgebroken is. Aangezien dit een vrij essentieel element is waardoor mijn toestel, wat nog steeds in garantie is gezien aankoop 4/2019 en waarvoor ik u reeds meermaals schreef sinds 30 dec 2019, uiteraard onbruikbaar geworden is. Ik heb u reeds fotos gestuurd en bewijs van aankoop. Uw antwoord dat ik bij INTEX moest aankloppen heb ik opgegeven want telefoonnummer blijkt onbemand te zijn en de support URL werkt niet. Deze geeft steeds foutmelding op een veld dat ontbreekt, maar dit heeft een pull down die leeg is en waar ik zelf niets kan ingeven. Dit ruikt naar BEDROG ! Ik wens zo snel mogelijk een oplossing want de zon schijnt en ik heb dit toestel terug nodig.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten