Terug

Betaald maar geen bevestiging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. T.

Naar: INTEX (Plezier)

21/05/2020

Al lang op zoek zijnde naar een kwalitatief rechthoekig opzetzwembad, had ikmij bij intexplezier.be op een terug beschikbaar-meldingslijst gezet waar ikper mail op de hoogte werd gebracht van nieuwe stock. Toen ik hiervanmelding kreeg, alle stappen uitgevoerd om een zwembad (549 X 274 X 132CM - INTEX ULTRA XTR FRAME POOL) aan te kopen. Accountaangemaakt, bestelling geplaatst, betaling uitgevoerd. Na deze stappen zouik een bevestigingsmail krijgen van bestelling. Dit echter nooit ontvangen,echter het geld (1099 euro) wel van mijn rekening. Een tijd later probeerde ikom te checken terug in te loggen op mijn account, echter was deze plotsonbestaande. Herhaaldelijke pogingen om contact op te nemen met de firmaleverden niks op. Later een nieuwe account aanmaken met dezelfdegegevens was wel mogelijk, maar van de bestelling niks meer te vinden

Berichten (5)

INTEX (Plezier)

Naar: W. T.

21/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Plezier)

Naar: W. T.

22/05/2020

Beste  Klachtenbox, Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen. Onze excuses voor het vertraagde antwoord. Wij hebben deze mail reeds ontvangen, en hebben laten weten hiermee bezig te zijn. Dit wordt sowieso opgelost. '‹ Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. We hopen u van dienst geweest te zijn. '‹Met vriendelijke groeten, Intex Plezier Support '‹support@intex-plezier.be Hebt u ons nieuwe Kennisbank gezien? Hier vindt u antwoorden op de veelgestelde vragen, evenals hulp en ondersteuning bij uw Intex-product: support.intexplezier.be Op Do, 21 Mei at 11:20 AM , Klachtenbox schreef:

W. T.

Naar: INTEX (Plezier)

22/05/2020

Beste Intexplezier, bovenstaande strookt helemaal niet met de waarheid. Ik ben nog steeds niet op de hoogte gebracht van mijn bestelgegevens en leverdatum.Alsook een antwoord op vorige communicatie heb ik nog niet mogen ontvangen.Gelieve gericht te antwoorden op mijn vragen, en geen standaard, automatische antwoorden te versturen.

INTEX (Plezier)

Naar: W. T.

22/05/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Plezier)

Naar: W. T.

25/05/2020

Beste  Klachtenbox, Hartelijk dank dat u contact met ons heeft opgenomen. Onze excuses voor het vertraagde antwoord. '‹Zoals aangegeven is dit bad niet beschikbaar, en hebben wij u terugbetaald. '‹Ik begrijp niet zo goed waar wij niet correct antwoorden? '‹ Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft. We hopen u van dienst geweest te zijn. '‹Met vriendelijke groeten, Intex Plezier Support '‹support@intex-plezier.be Hebt u ons nieuwe Kennisbank gezien? Hier vindt u antwoorden op de veelgestelde vragen, evenals hulp en ondersteuning bij uw Intex-product: support.intexplezier.be Op Vr, 22 Mei at 11:11 AM , Klachtenbox schreef:WARD TRATSAERT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform